Gå til innhold

TES: Oblivion 20min. gameplay video her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Filmen er ikke helt ny, så mye av det som kunne vært bedre, er helt sikkert gjort bedre nå!

5019041[/snapback]

Dette burde jo alle ta som en selvfølge. Filmen ble laget av en forhåndslaget BETA-versjon av spillet som ble vist frem på E3 i Mai. Man ser lett på de statiske bevegelsene til folk at det er en uferdig versjon. Selvfølgelig er jo spillet mer ferdig nå. :)

Lenke til kommentar

Vil du ha "virklighet" kan du heller ta med deg et plastikksverd, en liten rustning og spille laiv sammen med andre folk uti skogen. Underholdning > Realisme. Dersom utviklerene følte at dette var beste måte å få det mest underholdende/kjekkeste spillet på, stoler jeg på de og gleder meg :)

Lenke til kommentar
en ting jeg reagerte på....hva F**N har de gjort med combatsystemet? så rett og slett elendig ut....håper for guds skyld de gjør det litt mere avansert...er jo tross alt slossing det dreier seg om!

5020907[/snapback]

Hva de har gjort med combatsystemet?

By tapping the attack button I do quick attacks, if I hold it down I can do power attacks. Blocking is also under my control. And the moves you do depends on which way you push on the stick, and your character stats.
(Fra 20min gameplay filmen) De har ihvertfall ikke gjort det dårligere, heller mer avansert. Og når du dreper noen med et digert sverd, så ser du at de blir slått den veien sverdet går, pga. den geniale fysikken. (Du ser dette i filmen)
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg vet at jeg skulle ikke postet her, men, vil ikke starte en hel tråd, tror dere at en AMD 64 3000 og en X700pro som kan OC til min. 590 (stab.) og kjern. 470 (stab) Kunne kjøre dette spille på en akseptabel Grafikk? nå mener jeg ikke å ha det på aller laveste . . . Hvis dere mener at dette spørsmåle overhode ikke passer inn hit, så kan jeg fjerne den . . .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...