valentino Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Ser at den forrige tråden om dette ble stengt. Har derfor lastet opp avi versjonen av filmen på megaupload. Grafikken er jo bare helt sinnsyk. Samme med fysikkmotoren. Jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til dette spillet kommer ut. Oblivion20minGameplay.avi mvh. Valentino Endret 3. oktober 2005 av valentino Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Noen som har et annet sted å laste ned? Går skamsakte... Lenke til kommentar
the Donkeyskjender Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Fikk fin hastighet på gamershell... Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) EDIT: Filmen er fjernet fra Fileshack. Endret 9. oktober 2005 av andrvas Lenke til kommentar
Hindmost Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 grei hastiget på : http://www.fz.se/filarkiv/?file=mov/elder_...minGameplay.avi ingen registrering nødvendig Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Er dette E3-videoen? Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Er dette E3-videoen? JA! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Er dette E3-videoen? JA! Ok, da har jeg sett den. Lenke til kommentar
zilch Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Har spillt The Elder Scrolls siden daggerfall, og gleder meg veldig til Oblivion. Denne videoen var helt rå, folk kommer ikke til å gå på jobb når dette spillet kommer. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Ja det unektelig ut til å bli ett bra spill! Er ett par ting som jeg ikke likte i videoen, men blir forhåpentligvis en annen opplevelse når man spiller det selv. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Er ett par ting som jeg ikke likte i videoen, men blir forhåpentligvis en annen opplevelse når man spiller det selv. Til opplysning er denne videoen fra Mai 2005, og utviklingen av spillet stoppet for ca en måned siden, den siste måneden har gått med til "polering og finpussing" av spillet (bugs etc). Så tror en god del "feil" og andre ting har blitt rettet kraftig opp Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) The file you requested is no longer available.... bla blabla Noen som vet om andre linker som funker? Jeg skjønner ikke svensk og jeg finner ikke noe download server på gamershell.. (!) Edit fant det, mye lettere og enklere med denne tyske siden her: Oblivion lost 120min here! Keep it simple stupid!! Edit 2: Omg..! "King: ... I know your face, ive seen you in my dreams" Im sold!! Når kjem spelet?! :DDD!! Wee! Endret 9. oktober 2005 av -Dreamer- Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) EDIT: Nevermind. Glemte at jeg ikke hadde Codec'en installert på denne maskinen. Det virker fint nå. -------------------------------------- Ikke helt på høyden idag... Jeg får bare lyd og ikke bilde i Media Player, den sier at filen er en Audio-fil. Har lastet ned både fra den tyske og svenske siden, men begge filene gir samme resultat. Noen som har tips til hva som er feil? Media Player er siste versjon... Geir Endret 10. oktober 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Prøv å kjør den i VLC media player. Er vel en eller annen codec du mangler til WMP vil jeg tro. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Nermest ALT fungerer i VLC! Bruker bare det jeg. Men skulle ønske det hadde vært en liste-funksjon i VLC da. Litt kjedelig å åpne hvert enkelt klipp og musikk.. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Nice nice nice nice nice nice nice nice nice nice nice! Det der var bare konge! Se på den bøtta når han skyter med bue, den blir tyngre på ene siden. NICE! Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Nermest ALT fungerer i VLC! Bruker bare det jeg. Men skulle ønske det hadde vært en liste-funksjon i VLC da. Litt kjedelig å åpne hvert enkelt klipp og musikk.. VLC har jo playlist under View -> Playlist eller trykk ctrl+P uansett denne vidoen... Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Nermest ALT fungerer i VLC! Bruker bare det jeg. Men skulle ønske det hadde vært en liste-funksjon i VLC da. Litt kjedelig å åpne hvert enkelt klipp og musikk.. VLC har jo playlist under View -> Playlist eller trykk ctrl+P uansett denne vidoen... Wow! Seriøst!?? Hvorfor har jeg ikke funnet ut det før mon tro? Kanskje det er fordi jeg er STUPID!!? Ok, nok idioti fra min side. Fint spill! Glede meg mye jeg ja! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) YES! SÅ JÆVLIG BRA! Hører dere remake'n av Morrowind-themet i begynnelsen der? DEILIG! EDIT: Har sett hele filmen nå. Bortsett fra noen skrøpelige animasjoner (grunnet det faktum at de har filmet det i en uferdig BETA) ser alt ut til å være plettfritt, rett og slett. Det ser ut som at det er de aller færreste ting man faktisk IKKE kan gjøre. Blir utrolig morsomt å kunne snike seg inn i butikker på nattestid og stjele utstyr der mens folka sover. Eneste spillet jeg kan komme på som har samme ordninga er vel Ultima VIII (mange spill muliggjør stjeling i hus på nattestid, men ikke på samme måte). Dette skal bli deilig. Får håpe at jeg ikke setter dama på side for dette spillet da. Endret 16. oktober 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 ståtiss! dette så dyrt ut! Dyrt som i må kjøpe ny maskin *snufs* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå