Singularitet Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har de siste dagene hatt problemer med å få kontakt med mailserveren til telenor. Lurer på om det er noe andre også opllever, eller om det er noe her hos meg som bugger........ Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har de siste dagene hatt problemer med å få kontakt med mailserveren til telenor.Lurer på om det er noe andre også opllever, eller om det er noe her hos meg som bugger........ Ikke noe problemer hos meg. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Har de siste dagene hatt problemer med å få kontakt med mailserveren til telenor.Lurer på om det er noe andre også opllever, eller om det er noe her hos meg som bugger........ Prøv å disable brannmuren din. Lenke til kommentar
IngerK Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Inger problemer her heller, og jeg har en server som henter posten der ganske jevnlig hele døgnet - så jeg ser veldig raskt om noe er galt. Lenke til kommentar
scrutinizer Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Prøv å gå inn på web mail. Hadde noe lignende tull med e-post da jeg hadde bluecom som isp. Det viste seg at det lå inne en e-post med virus som forhindret meg fra å bruke kontoen lokalt på min maskin. Lenke til kommentar
MrMusashi Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 forsøk å pinge pop.online.no og se om dette får svar.. trykk windowstasten + R samtidig (mellom ctrl og alt nede til venstre), en boks med navn kjør kommer opp. i denne skriver du "cmd" og trykker enter (uten anførselstegn). skriv så "ping pop.online.no" og trykk enter. pc'en din sender da 4 pakker ut, og disse skal få et svar. dersom det står at du har tapt 4 pakker har du ikke forbindelse til mailserveren. du bør da ta kontakt med telenor for videre feilsøking. får du svar ligger problemet antageligvis et annet sted enn i nettverksforbindelsen hth MrM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå