RolandVR-760 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Kjøpte et lydkort frå M-Audio, av typen Delta Audiophile 2496 tidlegare i sommar. Har formattert PC-en oppatt et par gongar sidan, men forrige veke, så streika lydkortet. I enhetsbehandlinga, så står der at enheten fungerer som den skal. Eg får også signal inne på M-Audio Delta Audi Control Panel, både på MASTER VOLUME og MIXER INPUT under WavOut 1/2. Men, det eg er i tvil om er i Patchbay/Router, og kva det skal stå avkryssa på der. Har ikkje heilt peiling på kva alle desse forskjellige delane betyr. F.eks. kva skal det stå på ved "normal" bruk,dvs. når ein spelar av CD i Media Player, eller WinAmp.Og, kva det skal stå avkryssa på når ein driv med program som f.eks. CUBASE,Cakewalk,Sonar,Wavelab, m.m. Ein annan ting er også om kortet ikkje er blitt avmagnetisert då eg tok det ut forrige gong eg skulle formattera PC-en. Dvs. at eg unngjekk å ta på straumforsyninga då eg skulle ha det på plass att. Det kan også vera ein anna årsak. Eg har også et anna lykort som er integrert i mitt ASUS P4B533 Hovedkort. Det er lydkort frå C-Media. Og det fungerar 100 %.Det har eg deaktivert mens eg heldt på med AP-lydkortet.Er det nokon der ute som er ekspertar på dette området, så set eg pris at de vil svare på dette innlegget mitt. Lenke til kommentar
RolandVR-760 Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Tilleggsopplysningar: Gløymte å nevna at i tillegg til dette lydkortet, så har eg et internt lydkort som følgde med mitt ASUS Hovedkort, som heiter C-Media.Lurar på om der kan vera ein konflikt mellom det nye kortet og det gamle. Evt. kan nokon fortelja meg om kva eg skal gjera for å avinstallera drivarane til det gamle kortet? Kan eg flytte jumper, eller er kan det ligge noko inni registeret som må slettast? For, eg får ikkje til å sletta drivarane når eg berre går inn i Kontrollpanelet og under LYDER OG ENHETER. Kan nokon "ekspertar" hjelpa meg?? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Er lurt å deaktivere hovedkort-lydkort i bios når du bruker ekstra lydkort, og du ikke bruker mainboardlyden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå