MrLee Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Hva foretrekker du i RTS spill o.l.? Mech'er som i C&C: Tiberium Sun, eller Tankser, som i c&c++ tanks all the way for min del. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 tanks og mech er jo like kule, i sc så ruler goliath og siegetank gata. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Spiller ikke RTS, men fra et estetisk synspunk liker jeg mechs best. Har alltid likt Robotech, Battletech, Transformers, etc. Vurderer faktisk å kjøpe meg X-Box mye på grunn av Tekki/Steel Battalion. Det er jo bare nødt til å bli kult. Særlig med den fete kontroller'n da! Lenke til kommentar
The man! Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 mecher ruler gata, gleder meg sinnsvakt til robotech og steel battalion kommer til x-kassen, men gun metal var ganske skuffende. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Tror jeg skal kjøpe meg Armored Core2: Another Age og Armored Core3 på PS2 også, når det kommer til Europa. Tror det kommer til å bli dritbra. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Quote: Den 2002-08-18 12:17, Ratatosk skrev:Spiller ikke RTS, men fra et estetisk synspunk liker jeg mechs best.Har alltid likt Robotech, Battletech... Gled deg til: Robotech:battlecry (PS2,Xbox) Mechwarrior(4):Mercenaries (PC) MechAssault (Xbox) De to siste er begge Battletech. Øystein Btech fanatiker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå