Nemiz Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 5 nettbutikker har denne skjermen inne på lager, alle sidene har samme layout og samme antall (2) på lager: Prisguide for BenQ FP2091 Hva er greia egentlig, er det samme firma som står bak? Og hvorfor er prisen opp i mot tusenlappen billigere enn de mer "seriøse" nettbutikkene? Er dette returvarer? Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Handler aldri på de som ligger øverst i prisguiden.. Amentio, flatskjermer, cshop, advance, stretto osv. Synes ikke disse butikken virker noe særlig, de mangler bilder på MANGE produkter og mye som ikke er på lager. Gjelder kanskje ikke alle men.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Handler aldri på de som ligger øverst i prisguiden.. Amentio, flatskjermer, cshop, advance, stretto osv. Synes ikke disse butikken virker noe særlig, de mangler bilder på MANGE produkter og mye som ikke er på lager. Gjelder kanskje ikke alle men.. Jeg har gode erfaringer med Advance. De svarer kjapt på mail, varene blir sendt ganske fort og de er billig på en del ting. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg har gode erfaringer med Advance. De svarer kjapt på mail, varene blir sendt ganske fort og de er billig på en del ting. Som jeg sier, så har jeg ikke handlet der, men det er inntrykket mitt Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg tror rett og slett dette er nettbutikker som har kjøpt sin webshopløsning fra samme leverandør. De har nemlig vidt forskjellige eiere. "Cshop har kontorer ved Mølla i Oslo. Besøksadresse er Cshop.no Sagveien 21E 0459 Oslo Postadresse er Cshop.no PB 4644, Nydalen 0405 Oslo Cshop ansvarlig Ole Henrik Hasle [email protected]" "Amentio AS Postboks 1489 7444 Trondheim Salg: Telefon: 73 84 96 90 Telefaks: 72 81 04 49 epost: [email protected] Besøk: Amentio AS Bromstadveien 57 7047 Trondheim" "Technology & Lifestyle Inc. NUF Sandakerveien 138 0483 Oslo Post adresse: Pb 4292 Nydalen 0402 Oslo" "Flatskjermer AS Storgaten 31 4876 Grimstad" "Kontoradresse: (kun besøksadresse, ikke lager) Stretto AS Fornebuveien 5 NO-1366 Lysaker (Bærum)" At de har 2 på lager hver kan videre bety at de også benytter samme grossist, og har grossistlageret som sitt "lager". Dette er villedende ovenfor kunden, men er jo selvfølgelig eksremt kostnadsbesparende for butikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg