dravisher Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Heisan. Har fått med meg at microfiberklut egner seg godt til rengjøring av LCD skjermer. Har sett i hardware sin LCD guide at dette får man kjøpt på kolonialbutikk, og at man skal kjøpe den fineste. Tingen er den at jeg ikke er microfiberklutekspert, og lurer derfor på om noen har noen spesifikke kluter som egner seg til dette å anbefale? Har en liten REMA 1000 og en stor ICA butikk å velge mellom Takk for hjelp. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 lurer på det samme da jeg og har fått meg LCD endelig. Var en tråd som dette husker jeg men kan ikke finne den... Lenke til kommentar
Juke Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Nå har jeg riktignok ikke bladd gjennom hele tråden selv, men kanskje dere finner noe info om dette blant kommentarene til Hardware's guide for rengjøring av skjermer? Artikkelen finner dere i allefall her: http://www.hardware.no/artikkel/15861 Får vel snart somle meg til å lese litt der selv, jeg må jo før eller senere vaske min egen skjerm tross alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå