Ni kon Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) For en god stund siden postet jeg en dansk kortfilm i filmanmeldelsetråden. Denne kortfilmen handlet om en mann og kone. Han prøvde å "ta" henne i toern. Det fikk han kun lov til hvis hun fikk "ta" han først. Hun prøver med ulike pølsetyper. Ender med at han får så vondt at han ikke ønsker ta henne i rompa. Vet du hva jeg snakker om, og har du link til den filmen? edit: fant den Endret 3. oktober 2005 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 OH! Jeg har sett denne filmen, og den er herlig. Husker jeg lo godt og ofte. Men hva pokker het den igjen? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Glint, sjekk humorkategorien. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Eller siggen min Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hørtes bra ut, men umulig være bedre enn Gayniggers from Outer Space. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå