Serox Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hei, Min pc låser seg sånn plutselig? Trenger ikke å være under spilling eller tunge programmer og når den låser seg så funker ingenting, musepeker og alt er låst.Må restarte hele maskinen. Jeg har formatert makinen min for å se om det kunne være det, men til ingen nytte. Prossesoren som står i er en AMD XP 2400+, og jeg har 512 mb ram. Etter at jeg har restartet 1 eller kanskje 2 ganger(sjeldent) så fungerer maskinen bra igjen, har lagt på ny kjølepasta for å se om det kunne hjelpe, men ikke noe nytt der heller. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvis du har komponenter tilgjengelig, prøv å bytt ut minnet ditt. Se om det hjelper. Eller det kan kanskje være harddisken din som låser seg. Kjørt memtest eller HDD-produsentens diagnoseverktøy? (Google it) Lenke til kommentar
Serox Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Ok skal prøve det, men hvor lang tid tar memtest86? satte den til igår og nå hadde den stått på i over 10 timer, men da stoppet jeg den. Og hva skal temperaturen på cpu'n ligge sånn ca på? Endret 4. oktober 2005 av Serox Lenke til kommentar
samyboy Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvis du har f.eks lydkort eller nettverkskort så prøv og bytte om plassene i PCI porten, det kan hende det hjelper.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå