heine83 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg lurer litt på forskjellige funksjoner til Canon EOS 350D. Hva som vises på displayet når jeg setter funksjonen på AV, TV, A-DEP, M og P. Jeg forstår jo litt av det, men mye mindre enn jeg føler jeg burde. Er det noen som vet om noen guider her på nettet, eller kan forklare litt her i forumet? Jeg har kjøpt meg litt utstyr og har veldig lyst til å lære meg mer om det. Lenke til kommentar
Bittemor Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hei Heine! Har du vært inne på Canon Norge sin side? Hvis ikke så trykk på den blå skriften så kommer du dit! Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Les i bruksanvisningen som følger med kameraet... der står det mye nyttig. Lenke til kommentar
heine83 Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Takk. Jeg har funnet ut litt mer. Jeg hadde rotet bort bruksanvisningen , derfor jeg lurte. Men den har kommet til rette igjen nå. Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Jeg hadde rotet bort bruksanvisningen , derfor jeg lurte. Men den har kommet til rette igjen nå. 4983325[/snapback] Er glad det fulgte med både dansk og svensk bruksansvisning, for da har jeg to bruksanvisninger! (Den finske er forholdsvis lite brukt.) Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hallo Noen som vet hvor jeg kan få norsk bruksanvisning?? Jeg kjøpe mitt kamera i USA ... Fulgte jo med bruksanvisning men synes det hadde vært greit å ha en på norsk Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Du får ikke norsk bruksanvisning. Hvis du ikke takler engelsk har du valget mellom dansk og svensk.. Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 hei ok takler engelsk men hadde vært enklere å hatt en på norsk eller svensk HVor får jeg tak i det? Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Hvis du ikke finner det på www.canon.no, så finner du det neppe andre steder. Endret 18. november 2005 av Snublefot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå