Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen restarter seg selv ved feilmld etc

Gjest Slettet-RIxJZNay

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-RIxJZNay

Hei! Tusen takk hvis du orker og lese igjennom alt, og prøver og hjelpe en stakkars fortvilet gutt!

Igår så kom en kamerat og skulle prøve og formatere og legge inn xp, og da tok vi hdd'en hans i min maskin.. Han fikk blåskjerm hjemme hos han, og skulle bare teste her.. Funka og formatere og greier, men tror vi formaterte min isteden for! Så prøvde og og starte opp med bare min hdd, og da kom den akkurat til der hvor det står Windows XP Proffesional, så restarta pcen seg.. Skjedde gang på gang..

Så bestemte jeg meg for og formatere c:, der hvor xp+programmene mine lå.. Så etter jeg fikk installert xp igjen, så klikka det for maskina.. restarter seg selv.. Får shutdown mld om at maskina restarter seg selv etter 1 min, da meldingen er: "Systemprosessen c:\WINDOWS\system32\lsass.exe ble uventet avsluttet med statuskode 128. Systemet vil nå bli avsluttet og startes på nytt."

Og når jeg starter opp maskina, så må jeg åpne alle programmene på en gang, hvis jeg venter i et par minutter får jeg ingenting opp! Kan trykke så mange ganger jeg orker, uten at det skjer noe! Msn'en klikker også, så alt blir bare hvitt(av msn'en) så klikker den, og jeg må restarte pcen for og få den til og funke igjen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...