Bytex Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Har fått masse sånne bittesmå fluer inne hos meg..De flyr saaakte og trekker seg alltid mot PC-skjermen så de kommer i veien. Eller så vil de på død og liv helt opp i ansiktet mitt. De er samtidig så fordømt små at de blir blåst vekk bare jeg løfter armen for å ta de. Det føles som de følger etter meg, for når jeg ligger i senga er det alltid en jævel som skal helt opp i trynet mitt. Jeg tror dette er bananfluer? Har bært ut det jeg hadde av søppel, og nå lurer jeg på om sånne lever lenge? Skal jeg bare vente til alle er døde eller? De kommer aldri mere enn 1-2 i slengen, men jeg har sikkert most 20 stk utover PC-skjermen de siste par dagene. Der var en til. Endret 3. oktober 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Du er ikke alene om dette problemet. Har samme problemer med bitte små fluer som surrer rundt skjermen. Begynner å lure på om de får noe næring fra selve skjermen, slik at de overlever Har ikke tall på hvor mange slike små djevler jeg har klasket. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Spray litt radar i vinduet, det burde gjøre susen. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg tror en real vask av rommet kan hjelpe. De djevlene digger møkk og dritt :!: Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Spiser du frukt? vi hadde slike små fluer hjemme en gang, de spawnet nede i en søppelbøtte med ett eple i Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 citric: Enig der! Frukt ja.! dem små lille fluene liker seg godt rundt litt gammel frukt (eller halv råtten/råtten frukt som ligger et eller annet sted!De koser seg virkelig da ja!! gauters: Helt enig !!;P heahaeeha!!;P Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 etter skikkelig renhold forsvinner de etter en dag, maks to Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 hadde 40-50 stykker oppe i hjørnet på vinduet mitt, både inne og ute. og jeg har ikke møkkk på rommet. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Spiser du frukt? vi hadde slike små fluer hjemme en gang, de spawnet nede i en søppelbøtte med ett eple i Litt mye Spilling på deg i det siste Tror det kan være bananfluer ja.. Se etter gamle bananer og annen frukt... Få det ut Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Spiser du frukt? vi hadde slike små fluer hjemme en gang, de spawnet nede i en søppelbøtte med ett eple i Haha. Morsomt Endret 4. oktober 2005 av GrandMa Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 En venn av meg fikk det for et par års siden, det var fordi han hadde noe gammelt mat i spøppelkassa! Har fått deg jeg også nå, men har bare papir i søppelkassen Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 hmm noe jeg tenkte på nå var at, når jeg kjøpte LCD skjermen min for ikke så altfor lenge sia så kom det bittesmå fluer inne i skjermen, som traska rundt der! heheh!! Det var utrolig irriterende akkurat der å da(når jeg fant det ut, for da måtte jeg sitte å følge med på dem hele tiden! Men det er ikke noe der nå lenger ;O Men jeg syntes det var veldig rart da !! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Har sett slike komme fra blomsterpotter og planter. Tror de liker seg godt nede i den fuktige jorda. Men hvis du ikke har noen planter så er ikke det problemet. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Tror seriøst Lillehammer er blitt invadert av slike i høst. Mange jeg kjenner har de og har sett de på flere butikker og bensinstasjoner. De er små, sleipe (til å komme seg unna) og gule. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Var en del sånne her i sommer også.. Sykt irriterende altså Har begynt å tømme søpla litt oftere da, og da hjalp det Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hvis du ikke greier å fragge dem, kan du sette en vifte til å blåsep å skjermen, så slipper du iaffal at de flyr i veien hele tida. Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hehe her må du vaske rommet hvis ikke det er gjort.. Passe på at det ikke står igjen matrester utover huset og at du vasker opp tallerkner og glass etter de er brukt.. Kan jo prøve å helle noe søtt oppi et glass sammen med noe sprit(vodka f.eks) det gjorde jeg å det tok ikke lange tida før det glasset hadde en svart hinne av døde fluer Lenke til kommentar
W Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Eller så vil de på død og liv helt opp i ansiktet mitt. (...) Det føles som de følger etter meg, for når jeg ligger i senga er det alltid en jævel som skal helt opp i trynet mitt. Godt å vite at det er fler som har samme problemet. Er så sykt irriterende at de skal opp i ansiktet (helst munnen og nesa) hele tiden. Endret 7. oktober 2005 av Zyztem Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 De camper ved den ene lampa mi. Bare å få likvidert de. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Her en gang begynte papirkurven min å vokse litt vel mye, og da merket jeg også slike fluer. Kastet alt i en sleng og lar det aldri bli mer søppel enn opp til kanten. Ever! Endret 7. oktober 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå