Gå til innhold

Bittesmå fluer inne på hybelen. Bli kvitt?

Bytex

Anbefalte innlegg

Har fått masse sånne bittesmå fluer inne hos meg..De flyr saaakte og trekker seg alltid mot PC-skjermen så de kommer i veien. Eller så vil de på død og liv helt opp i ansiktet mitt. De er samtidig så fordømt små at de blir blåst vekk bare jeg løfter armen for å ta de. Det føles som de følger etter meg, for når jeg ligger i senga er det alltid en jævel som skal helt opp i trynet mitt.

Jeg tror dette er bananfluer? Har bært ut det jeg hadde av søppel, og nå lurer jeg på om sånne lever lenge? Skal jeg bare vente til alle er døde eller? De kommer aldri mere enn 1-2 i slengen, men jeg har sikkert most 20 stk utover PC-skjermen de siste par dagene.

Der var en til. :(

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm noe jeg tenkte på nå var at, når jeg kjøpte LCD skjermen min for ikke så altfor lenge sia så kom det bittesmå fluer inne i skjermen, som traska rundt der! heheh!!

Det var utrolig irriterende akkurat der å da(når jeg fant det ut, for da måtte jeg sitte å følge med på dem hele tiden!

Men det er ikke noe der nå lenger ;O

Men jeg syntes det var veldig rart da !! :hmm:

Lenke til kommentar

Hehe her må du vaske rommet hvis ikke det er gjort.. Passe på at det ikke står igjen matrester utover huset og at du vasker opp tallerkner og glass etter de er brukt.. Kan jo prøve å helle noe søtt oppi et glass sammen med noe sprit(vodka f.eks) det gjorde jeg å det tok ikke lange tida før det glasset hadde en svart hinne av døde fluer :p

Lenke til kommentar
Eller så vil de på død og liv helt opp i ansiktet mitt. (...) Det føles som de følger etter meg, for når jeg ligger i senga er det alltid en jævel som skal helt opp i trynet mitt.

Godt å vite at det er fler som har samme problemet. Er så sykt irriterende at de skal opp i ansiktet (helst munnen og nesa) hele tiden.

Endret av Zyztem
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...