P-in-P Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hepp! Har to fine pølser rett ovenfor hoftene som jeg skulle ha hatt fjernet så hvilke øvelser er det da jeg før ta? Eller er det bare å sulte som er tingen her? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 det viktigste er jo å gå ned i fettprosent ettersom du ønsker å fjerne disse fettlagrene dine. Beveg deg mer. Ta dette på litt lang sikt. Spis litt sunnere osv.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Var dette jeg var redd for ja... Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Man kan ikke fjerne fettet et bestemt sted uten kirugi har jeg lært. Man må altså bare trene for å få ned fettprosenten for hele kropen for å bli kvitt sideflesket. Så bør vel starte med noen idretter som forbrenner fett og de treningsmetodene står vel i flere av postene på denne delen av forumet Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Får vel gå over på salat og gå meg en tur i ny og ne da Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ingenting som heter punktforbrenning nei, så det er vel bare ut og forbrenne hele maskineriet på en gang, og kaste cola`en... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Ingenting som heter punktforbrenning nei, så det er vel bare ut og forbrenne hele maskineriet på en gang, og kaste cola`en... Cola drikker jeg ikke, det blir værre med Battery For å skjønne problemet med Battery - Se profil! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ingenting som heter punktforbrenning nei, så det er vel bare ut og forbrenne hele maskineriet på en gang, og kaste cola`en... Cola drikker jeg ikke, det blir værre med Battery For å skjønne problemet med Battery - Se profil! du e jo totalt battery addicted.. kansje chille litt med batteri-inntaket? OT: har samme hovedkort som deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå