Gå til innhold

nye ati's radeon x1xxx serin

VikinGz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tviler på det. kortene kommer nok uansett til å være utsolgt en tid. det er jo masser av folk som har ventet på disse kortene i lang tid

Ryktene sier at x1800XL bil tilgjenglig i begrensede antall

XT kortene skal komme i november

x1600 serien i desember

x1300 blir tilgjenglig fra lanseringen

headcleaver: 7800GT og GTX var det også mange som ventet på, det var ikke noen problemer å få tak i de kortene på lanseringsdagen og rett etter...

Lenke til kommentar
Raptor' date='03/10/2005 : 23:14']
tviler på det. kortene kommer nok uansett til å være utsolgt en tid. det er jo masser av folk som har ventet på disse kortene i lang tid

x1600 serien i desember

headcleaver: 7800GT og GTX var det også mange som ventet på, det var ikke noen problemer å få tak i de kortene på lanseringsdagen og rett etter...

fankern å. Jeg som hadde håpet at x1600 ble lansert denne uken også. Hadde tenkt meg ett slikt ett :'(

Lenke til kommentar
Raptor' date='03/10/2005 : 22:14'] headcleaver: 7800GT og GTX var det også mange som ventet på, det var ikke noen problemer å få tak i de kortene på lanseringsdagen og rett etter...

ja, det stemmer, men jeg har en misstanke om at ati kommer til å ha problemer med å levere et høyt nok antall kort denne gangen også, akkurat som med x800xt/xt pe

Lenke til kommentar
Raptor' date='03/10/2005 : 23:14']

x1600 serien i desember

Har du noen kilder til ryktene dine eller er disse helt ubegrunnede?

Hvis du ikke har noen håndfast å basere disse på så synnes jeg det blir litt mye bullshit å komme med slikt før det er et fakta (mangelen på brikker etc.).

Lenke til kommentar
Raptor,03/10/2005 : 23:14]

x1600 serien i desember

Har du noen kilder til ryktene dine eller er disse helt ubegrunnede?

Hvis du ikke har noen håndfast å basere disse på så synnes jeg det blir litt mye bullshit å komme med slikt før det er et fakta (mangelen på brikker etc.).

Hva med å lese litt rundt i andre poster før du begynner å knegge rundt?

http://www.theinquirer.net/?article=26470

has just announced the Radeon X800 GT and GTO cards and it took us a while until we realised how this card can co-exist with upcoming RV530, Radeon X1600 series. The real answer is, it won't.

ATI plans to volume ship the GTO until the end of the year. RV530 won't see the light of day until sometime in December

Bare å lese på andre sider som har lekket x1x00 info og...

Lenke til kommentar
Raptor,03/10/2005 : 22:14] headcleaver: 7800GT og GTX var det også mange som ventet på, det var ikke noen problemer å få tak i de kortene på lanseringsdagen og rett etter...

ja, det stemmer, men jeg har en misstanke om at ati kommer til å ha problemer med å levere et høyt nok antall kort denne gangen også, akkurat som med x800xt/xt pe

Nå var det vel mangel på GDDR3 brikker som var årsaken sist.

Lenke til kommentar

Det var heller produksjons kapasitet som var det største problemet sist. TSMC har kun en fab som takler low-k 130nm prosess og i så måte stiller dem en del sterkere denne gangen med 90nm prosessen.

Tilgjengligheten med X1800 kan godt være laber i starten, men jeg tror ikke det vil være langvarig.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar
Raptor' date='04/10/2005 : 21:58'] Bare å lese på andre sider som har lekket x1x00 info og...

Ser ut som du ikke fatter poenget, det jeg rett og slett etterlyser er håndfast informasjon, ikke "lekkede" rykter som hittil har vist seg å være en sammling med løgn og misinformasjon i noen tilfeller, vi har pr dags dato ikke fått bekreftet noe særlig med spesifikasjoner enda og NDA en fra Ati utløper om noen få timer...

Beklager at jeg var litt skarp til deg i mitt forrige innlegg men føler at du som Nvidia Beta tester er veldig raskt ute med negativ informasjon når det gjelder Ati sine kort og at du ikke greier å holde deg objektiv og neutral, derfor den skarpe tonen, men som sagt jeg beklager dette.

Lenke til kommentar

R520 skal visnok ha veldig gode yields.

Source=ATI's engineers. While some will jump to various conclusions about the way the release will occur, there are reasons why they are not really as they seem. I think the clocks on the XT are actually fairly conserative for a high end product in relation to what they could do.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...