Morel Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Da jeg forlot min PC så var den satt i dvalemodus. Etter en søndagstur (til Mc Donalds) så kom vi hjem igjen og fant ut at sikringen i stua (der PC`en står) var gåen. Jeg vippet da opp automatsikringen men den gikk i retur med det samme. En dobbelvipping av sikringen gjorde susen og da sa det POFF! i stua. Etter en kort tur bort til PC`en skulle det vise seg at det var denne det luktet elektrisk svidd av. Jeg har ikke turt å slå PÅ PC`en igjen etter dette men vet at skjermen ikke har tatt skade av dette for den er i bruk nå. Dette uhellet kommer ganske så beleielig for jeg har en tid nå vurdert å kjøpe ny PC. Hva kan være gått galt og hvordan skal jeg får en reperatør til å kondemnere PC`en? Forsikringsselskapet har blitt informert om saken så jeg trenger bare en service-lapp fra en godkjent reperatør for å få ny PC. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 oi.. kan man få penger på forsikringen? hva slags forsikring, og hvor mye i egenandel? (jeg fikk engang penger igjen for dykkerutstyr som ble tatt av en bølge, så det forundrer meg egentlig ikke) Hva kan være gått galt og hvordan skal jeg får en reperatør til å kondemnere PC`en? dra innom en sjappe og hør med de om de kan se på pc'en din... det burde vel ikke være verre... eller du kan ringe til forsikrings-selskapet igjen å spør om de vet om noen plasser... når det gjelder bil så har mange forsikrings-selskaper avtaler med bilverksteder i hvertfall... Lenke til kommentar
Morel Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Takker for morsomt (?) svar! Reperatør er kontaktet og forsikringsselskapet er informert. Da gjenstår det å se hvor mye som er blitt ødelagt av POFF!`en... Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 bare hyggelig det vettu... men morsomt?? Lenke til kommentar
Morel Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 bare hyggelig det vettu... men morsomt?? Næh... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå