Fenwick Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hei, er det noen som har noen anbefalinger til hvilke spill som er et must å ha på xbox? Liker spesielt Burnout-spillene, arcade-aktige bilspill er alltid morro. Liker og Tekken, men det finnes vel kun på Playstation, men finnes det noe tilsvarende til Xbox? Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Vet ikke helt om det er din kategori men Far Cry Instincts er rått Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 PGR2 er vel et rimelig bra arcade aktig bilspill tror jeg... hmm. Far Cry Instincts har fått god kritikk, halo 1&2 er rimelig bra og svjv. HL2 til Xbx er vel et trygt valg, Fable, Fahrenheit er vel også greie spill. det var de jeg fant nå. Lenke til kommentar
Mr_Snuffles Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Her er noen av mine favoritter til Xbox, i forskjellige kategorier: FPS: Halo 1/Halo 2 The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay Racing: Project Gotham Racing 2 Forza Motorsport Rallisport Challenge 2 Fighting: Soul Calibur 2 Dead or Alive 3 Dead or Alive Ultimate (online) RPG: Star Wars: Knights of the Old Republic Jade Empire Fable Platform: Psychonauts Beyond Good & Evil Oddworld Stranger's Wrath Action Adventure: Ninja Gaiden Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory Prince of Persia: The Sands of Time Sport: SSX 3 Top Spin NBA Street V2/V3 Pro Evolution Soccer 4 Tony Hawk's Pro Skater 4 Lenke til kommentar
lu2saa08 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 5 spill du bare må ha: 1.Burnout revenge (racing) 2.Halo 2 (FPS) 3.Far cry instincts (FPS) 4.Forza motorsports (racing) 5.Fable (rpg) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Siden du liker Tekken så kan jeg anbefale Dead or Alive Ultimate! Er nok litt annerledes, men det beste fightingspillet til Xbox! Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Rart ingen nevner Doom 3 Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Rart ingen nevner Doom 3 Kanskje fordi det er et dritt spill :!: Lenke til kommentar
capy Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 fant frem en passe ok liste over de spillene Gamespot mener er bra: Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Bra tråd, jeg har laget en liten liste hjemme som jeg kan legge ut. Jeg lurer på om det finnes noen spill ala Rachet and Klank/Jak and Dexter til Xbox? Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 fant frem en passe ok liste over de spillene Gamespot mener er bra: 4956440[/snapback] Den listen er jo bare for 2 måneder ca... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå