sphrenos Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Skal kjøpe meg ny pc når ATI kommer med R520. Hvilken nett butikk er rimeligst? Bør jeg bestille alle deler fra samma nett butikk? eller hva lønder seg? Sånn ca. hvor mye må jeg betalle i frakt? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hvilken nettbutikk som er billigst kan du enkelt sjekke i prisguiden her på hw.no (note: det er ikke alle nettbutikker som er med på denne prisguiden..) Og hva du må betale i frakt er vel rundt 100kr per kollie. Så det lønner seg ofte å kjøpe ting i 2 -3 nettbutikker... Lenke til kommentar
sphrenos Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Takker for svar Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 www.shg.no er ganske billig... dog heller dårlig kundeservice... www.komplett.no er også et godt sted... ikke så billig men det er god serice... men sett opp en handleliste på hw's hjemme side først... på prisguiden... Skrollan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå