Gå til innhold

Thermaltake Xaser Swing miditårn ATX

Anbefalte innlegg

Go' kveld!

Er sikkert noen som husker mine innlegg på "Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?". Hvor jeg hadde en CM Stacker. Men nå har jeg solgt skjønnheten. Vil prøve noe nytt.

For noen få minutter siden fikk jeg en ukas tilbud ifra PSData hvor dem har et Thermaltake Swing Black til en rimlig penge.

Stacker kabinettet hadde jeg mye plass til å legge kabler bak ting, få unna kabler. Det er jeg veldig opptatt av nå å, og at maskinen skal være så stille som mulig.

Så det jeg lurer på her er om noen har erfaring med dette kabinettet jeg linker til på PSData? Hvordan det er, hvordan viftene er i kabinettet, plass og sånne ting. Om det kabinettet er verdt de 475kr (+frakt)

Mvh _tHokA_

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

go kveld ja :)

tt swing er jo ikke på langt nær så stort og romslig som stacker så klart, men det ser ut som om det er ganske god plass til ting selv om kabinette ikke er så stort. kabinette har 4stk 5.25 brønner og veier 7,65kg noe som er ganske tung til et så lite kabinette(mitt tt tsunami veier 5,5kg)..i fronten av kassa er det lyd/mic, 2stk usb porter og en fire wire port som sitter veldig lett tilgjengelig :)

når det gjelder kjølinga er det 2stk 12cm vifter og en på 9cm som sørger for en god luftgjennom strømning. støynivået skal i følge"hxl"ligge på 17dba noe som er ganske "stille"..

hardwareXL har testet kassa, så ta en titt :thumbup:

og til slutt.. 475 var da en veldig hyggelig pris må jeg si! :love:

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...