Gå til innhold

Post om Gospel her!

CNesset

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En tråd som vi har manglet ja.. Kirk Franklin er utrolig flink, har du hørt noe med Andre Crouch? Syns det også er bra.. Og Aretha Franklin med There aint no mouintan high enough.. :)

Har ikke hørt noe av Andre Crouch, får se om jeg finner noe.

Fikk tak i Rebirth of Kirk Franklin-konserten, den var rå! :D

Lenke til kommentar

Aretha Frankling ga ut to plater med ren gospel. "Amazing Grace" i 1972, forøvrig den første gospelplata som ble en hit i R&B-markedet, og "One Lord, One Faith, One Baptism" 15 år senere. De er begge ute på CD nå, men ikke så lett å få tak i.

Hva som regnes som "kult" i gospelsammenheng idag har jeg desverre ingen formening om, så andre får uttale seg om det.

Geir :)

Lenke til kommentar

Synger selv i gospelkor. Gospelcompagniet i Tromsø. Artig. Har ikke peiling på noe særlig med artiser, bortsett fra nevnte Kirk Franklin. Av lignende musikk har jo Michael W. Smith mye fint.

(Spiller også i band: [Fend] . Man kan ikke elske musikk og bare høre på/drive med en side av skalaen :D )

Endret av Agres
Lenke til kommentar
Synger selv i gospelkor. Gospelcompagniet i Tromsø. Artig. Har ikke peiling på noe særlig med artiser, bortsett fra nevnte Kirk Franklin. Av lignende musikk har jo Michael W. Smith mye fint.

Michael W. Smith er bra ja :yes:

Liker Prince of Peace veldig godt :)

Lenke til kommentar
Skal på konsert med Michael W Smith neste uke jeg  :dribble:

Oh my God!!

Hvor? Når? Pris?? :dribble:

"Oh my god" passet godt inn her, spør du meg :thumbup:

Heldig dere som kan gå på konserter i Oslo til hverdags. Det som er kjipest med å ikke bo i hovedstaden :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...