Stianrau Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hei Har ankskaffet meg en Nec 2070nx, det fulgte med DVI kabel med i esken og det er den jeg bruker. har lest litt i dahles skjermguide og lignende at man bør bruke dual-link DVI kabel på 20" skjermer. Er den som fulgte med skjermen dual... eller bør jeg kjøpe en ny kabel? noe å anbefalle dere? Lenke til kommentar
Stianrau Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Ingen som har noen forslag? bumpedibump Lenke til kommentar
UAM Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Går ut fra at kabelen som fulgte skjermen skal holde til å kjøre den i native oppløsning, om det for å gjøre det er påkrevd dual, så fulgte det med. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Sidan det er berre 30"eren til apple som virkeleg har behov for dualkabelen (23/24" kommer akkurat innanfor singel-dvi) Så trenger du nok ikkje å springe å kjøpe med ein gong. Fordelen med dualkablene er at det kan vere av bedre kvalitet (og skjema bedre) dermed kan ein få bedre bilde av det (men då snakker ein nokre meter med kabel) Lenke til kommentar
Stianrau Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 takker for svar, da venter jeg nok med ny kabel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå