Jihadinmymind Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Er keen på litt jallatrance eller jallarap. Noen som vet hva sangen i uno heter? Takker for råd på feete sanger Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 finn noe av Punjabi Mc, eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Haha, hørte Tarkan i Tyrkia når jeg var der noen år tilbake! Søtt Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Er det ingen som kjører BMW og har peiling på jalla her eller? Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 "Afshin - Na na" er jo en slager. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 arash-boro boro da? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Er det ingen som kjører BMW og har peiling på jalla her eller? LarsP!1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Er det ingen som kjører BMW og har peiling på jalla her eller? LarsP!1 Vel, det stemmer forsåvidt. :-) Jeg kan anbefale: 1. Aap Mujhe Achche Lagne Lage - Aap Mujhe Achche Lagne Lage 2. Woh Ladki Hai Kahan - Dil Chahta Hai 3. Tum Se Achcha Kaun Hai - Tum Se Achcha Kaun Hai 4. Hum Aur Tum - Durga 5. Style Mein Rehna Ka - Style 6. Kuch Hum Mein Aisi Baatein Hai - Aap Mujhe Achche Lagne Lage 7. Dil Se Aa Tu - Bharat Bhagya Vidhata 8. Massom Chehra - Ansh 9. Nikal Padi - Yeh Zindagi Ka Safar 10. Ye Un Dinoon Ki Baat Hai - Tum Se Achcha Kaun Hai 11. Ram Bachaye - Pitaah 12. Dil Chahta Hai - Dil Chahta Hai 13. We Wish you great Life - Aap Mujher Achche Lagne Lage 14. Aye Chand Khoobsurat - Yeh Zindagi Ka Safar 15. Jo Jaam Se Peeta Hoon - Tum Se Achcha Kaun Hai 16. Excuse Me - Style 17. O Re Gori - Aap Mujhe Achche Lagne Lage 18. Ankh Hai Bhari - Tumse Achcha Kaun Hai 19. Hum Apni Taraf Se - Ansh 20. Koi Kahe Kehte Rahe - Dil Chahta Hai 21. Nigahin Mein - Bharat Bhagya Vidhata 22. Mohabbat Ho Na - Style 23. Dil gaya Mera - Tum Se Achcha Kaun Hai 24. Kal Tak Main - Durga 25. Hawaon Ne - Aap Mujhe Achche Lagne Lage 26. Jaane Kyon - Dil Chahta Hai 27. Dhoom Machi - Ansh 28. Kaisi Hai Rut - Dil Chahta Hai 29. Jaan Meri Jaan - Style 30. Dil To Kehta Hai - Yeh Zindagi Ka Safar 31. Beech Bajaria - Ansh 32. Aapke Har Sitam - Bharat Bhagya Vidhata 33. Aap Jaisa - Tum Se Achcha Kaun Hai I tillegg så har du Soundtracket til Garv - Pride and Honour! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Er det ingen som kjører BMW og har peiling på jalla her eller? LarsP!1 Vel, det stemmer forsåvidt. :-) Sjølvsagt. Eg farer jo ikkje med løgn og tull og fanteri. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Vel, det stemmer forsåvidt. :-) Jeg kan anbefale: *lang liste* Kan du oversette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå