Gå til innhold

Har du fått bank noen gang?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Har fått bank jeg

mange ganger når jeg gikk på barneskolen)må da nevnes at jeg også ga andre bank på barneskolen)

1 gang i 8klasse på ungdomsskolen så var det en liten fyr på en butikk som yppa med meg og jeg vet du trodde jeg skulle ta han lett så jeg spurte om han ikke turde å sloss med meg bak butikken ,,, vel, han råbanka meg totalt mens to av vennene mine så på(ikke det at jeg ville de skulle gripe inn) endte med mange blåmerker og knekt nese...fullstendig latterligjøring av meg på skolen noen dager etterpå,heldigvis gikk ikke han på skolen. og jeg fant forresten ut at fyren der var min tremenning når jeg skulle på 80års dag til oldemora mi noen uker senere der jeg møtte han;(flauuuuut

en annen gang når jeg gikk på videregående Grunnkurs 1mai tror jeg det var

så var jeg på en camping plass dritings med noen venner inkludert en iraner.

så når det da kommer en sjekte full av voksne 20-24års gutter med jenter og begynte og kalle min lilleiranervenn for en jævla pakkis og lingnende pluss og dytte han og meg på vannet når vi sto ved brygga klikka det både for meg og han,,,han tok opp kniven sin og storma mot dem(bare truet stakk ikke) mens jeg begynte og yppe til bråk(noe jeg aldri skulle gjort)ropte, skrek og herja der...vi var tilsammen 5 drittunger der da mot 12-15 voksne...2 av dem stakk derfra ganske tidlig fordi de ikke var så fulle og lot frykten vinne;) mens meg en til og iraneren ropte og skrek til dem...når de da reiste tok min gode venn en stein og kasta den mot sjekta(stooor stein) og traff en jente som begynte og silblød fra armen og løp som faen...da var det meg og iraneren igjen da som ville ønske dem velkommen tilbake til brygga;(det angrer jeg på... det endte med så mye bank at jeg måtte legges inn på sykehuset med brukken ribbein og en haug med blåmerker....3 stk holdt meg og 2 slo i helt til politiet kom(samme med iraneren... når politiet da kom var jo jeg veldig hysterisk så de la meg i jern + vennen min og la oss i fyllearresten...ingenting med sjektegutta...jeg beit politimannen i benet meget hardt så han måtte slå meg i hodet med kølla..jaja det fortjente dritten som tok oss og ikke dem...jeg rørte ingen bare ropte og herja så jeg følte meg litt urettferdig behandlet...lå der skamslått og når politiet kom tok de meg liksom...fyllearresten den natta og når jeg våkna måtte jeg i avhør,,, tiltalen lød som følger,,,forstyrrelser av ro og orden blablabalbalbablabalbalblablabal + truing

med kniv og truing generelt... nekta jo og saken ble henlagt den og det samme mot dem som hadde skambanka meg eller politiet hadde ikk engang tatt navnet til dem...fikk aldri anmeldt politiet der for uaktsomhet og det angrer jeg på men fikk ihverfalll bitt den ene politimannen i benet,,,håper han fikk masse sykdommer...samme dag kjente jeg at jeg hadde jævla vondt overalt så jeg stakk til legevakta og blablabla endte med sykeopphold...har aldri hatt den samme respekten for politiet som etter den gangen

Lenke til kommentar

Utenom tull på barneskolen så har jeg aldri vært borti noe slikt til. Hater vold så mye at jeg nesten får lyst å denge noen :!: (men seriøst, jeg blir kvalmen bare noen nevner slosskamp på fest eller på byen). Og gjør ca. alt for å holde meg unna. Jeg har vært i situasjoner hvor noe kunne skjedd, men siden jeg alltid er med mange venner på byen, så har det gått greit til nå.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar

Hmmm.. husker at en satt seg pä meg i 5-6. klasse. Det er kan vel ikke kalles banket opp:P

Ellers sä ble en liten fyr irritert pä meg i 7. klasse meen det hold men ä bruke en arm ä holde han pä avstand til han ble utslitt gjorde han ingen ting.

Tror det var i 8. klasse at en ble fryktelig irritert og kasta seg pä meg man da hold jeg han bare nede til han ogsä var utslitt.

Vel, jeg er ganske diger og liker ikke sloss:)

Bortsett fra en gang i 9? klasse da en illsindt bonde ble helt vill kom jeg til ä komme borti hans edle deler med kneet mitt, men det ogsä for ä fä han til ä väre stille. Har aldri yppet til bräk.

Lenke til kommentar

Husker en gang jeg løp for å rekke trikken, en gutt som var litt eldre enn meg strakk ut foten for å spenne bein på meg og jeg klarte såvidt å ikke gå rett på trynet. Jeg viste ham fingeren og fortsatte å løpe, men han ble forbanna og satte etter meg.

Han begynte å mase om at jeg viste ham fingeren, og "hvorfor faen gjorde jeg det" også videre, men jeg orket ikke høre på hva han bablet om, og da han tok opp knyttneven sin for å slå meg i ansiktet, tok jeg tak i den og vre den så han gikk rett i bakken. Deretter tråkket jeg på ryggen hans ganske hardt og rakk trikken min :)

En solskinnshistorie.

hmm, er egentlig ikke ment for å skryte dette her. Men trener tre ganger i uka, litt herlig å endelig få bruk for den helvetes selvforsvaringa! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...