Gå til innhold

Har du fått bank noen gang?

Anbefalte innlegg

Ja, har fått bank før av mange personer. Vå på et kjøpesenter i bergen,.og så drylte eg en sparkesykkel i ryggen på en sånhøyt respektert gjeng person (Like gammel som meg) Alt skjedde inne på en sportsbutikk, og han og en til (fra samme miljø) fløg på meg (ganske ventet :p) slo til meg, og kastet meg over en hylle og alt veltet og slikt.

Var vel ikke Oasen?

Jeg har aldri fått bank eller gitt bank. Bare sånn barneskole slåssing.

Men var en gang det var nære ved. En liten kødd som tror han er så tøff yppet bare på gøy. Han gjør det ganske ofte med alle mulige folk. Han slår og løper, så kommer alle vennene hans og banker opp den personen. Men i mitt tilfelle hadde de det bare i kjeften, med unntakk av en psycho tøs som sto og slo meg i bakhodet, kan ikke si det gjorde vondt :p Var mer synd på hun, hehe. Kommer sikkert til å havne i slåsskamp, en gang må være den første. Har noen kompiser som er litt stor i kjeften på fylle, så det er nok ikke til å unngå :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fortalt om 2 episoder her inne på forumet før. innebærer baseball kølle osv.

Ikke noe jeg er stolt av.

Har fått bank en gang, knekte 2 ribben bristet 1. Fant ut hvem kompisene mine var da jeg lå på baken å blødde mens de bare sto å så på. 3 vs 1. :ermm:

Når ser jeg vold bare på DVD :devil:

Lenke til kommentar
Aldri fått bank og aldri gitt bank. Eller vent, i 4. klasse fløy jeg på en gutt i pararellklassen som hadde vært frekk. Men ellers pleier jeg kun å bruke diplomatiske virkemidler, funker bra det - du kan si hvor idiot du mener andre er uten at de helt skjønner det. Hersketeknikk er også kos, forresten. :)

Andre som også har forstått det ja.

Ja. Det er kos. :wee:

Lenke til kommentar

Liker ikke gutter som ALLTID skal bråke. En av eksene mine var sånn. Hver gang noen bare så på meg, skulle han absolutt bråke med dem. Hvis jeg sto og snakket med kompisene mine, og de ga meg en klem eller noe, bråket han med de og. Styr unna gutter som er eiesyke. Makan til voldelig kar... :no:

Lenke til kommentar
ypper ikke med noen og lusker ikke rundt i Oslos bakgater, så lite bank å få.

Nærrmeste jeg har kommet "bank" var i fjord, da jeg og en kamerat var på med på en arrangert Hovden-leir (MA-ungdom, for dem som lurte) også sammen med en annen gruppe tasser fra Kvinesdal. En i gruppen jeg aldri helt fant tonen med (delvis pga. han var en forkastelig arrogant unge og alltid midfornøyd). Uansett så var jeg og kameraten på "rombesøk", der den arrogante typen befant seg. Som vanlig klaget han, ikke mange som likte ham. Ville mot slutten av kvelden at vi skulle gå ut fordi han var trøtt, noe vi også gjorde 5 min senere.

På vei ut, fikk jeg uprovosert kastet en stor mag-light mot meg, bommet, traff veggen bak, meg og rullet noenlunde tilbake til hvor han befant seg. Gikk så imot ham fast bestemt på å legge ham i bakken, som en makdemonostrasjon (gikk 2 kl. over, med en fysisk fordel). Han svar ble videre å ta opp mag lighten, og slå meg hardt rett over øyet. Da ble det full klikk for min del. Med blodet rennende heiv jeg hans feite kropp i bakken, og skulle til å plukke opp brannapperatet, men kom heldigvis på bedre tanker.

Ble kjørt ut til legevakt kl 12 på kvelden for å sy 6 sting.

den turen var jeg å på husker det her var blod i heile gangen :yes:

han var en dust han der ja litt smsyk jævel

Lenke til kommentar

Har vel bare fått noe som kan kalles bank en gang. I Danmark.

Var 15 år, og var på slik campinggreier i Århus. Siste kvelden hadde jeg fått litt mye å drikke. Lå midt på gresset å prata drit, så fikk jeg plutselig beskjed av de jeg var ute sammen med, om at jeg måtte legge meg. Noe jeg så absolutt ikke hadde noen planer om. Så jeg ble litt furten, og sparka det jeg hadde til den første vogna jeg så. Og etter meg kommer en feit stor skalla danske, og slår meg to ganger hardt i bakhode, og jeg går rett i bakken. Så går det sikkert en 2 minutter før jeg klarer finne ut hva som skjer, og har skjedd.

Ikke akkurat behagelig. Var en slik smerte som man tror aldri forsvinner.

Og dagen etter skulle vi kjøre opp til Fredrikshavn, for å ta båten hjem.

Ikke noe som anbefales.

Lenke til kommentar

bare en gang, lånte karen mopeden min, så klarte han å tryne og ødelegge frambremsewiren, dette syntes jo på han og sykkelen, men han ville ikke inrømme det, så jeg tittet bare ned og prøvde og beherske meg, men det gikk ikke, så jeg gikk inn der han satt og sparket mobilen hans ut av handa hans (han satt å skrev tekstmelding) så reiste han seg og skulle slå meg i ansiktet, så dukeket jeg og slengte albuen i ryggen hans så han falt, så satt jeg bare oppå ryggen hans med jeg slo som en gal.. også spente jeg broren hannes fordi han sa noe frekt..

høres litt sykt ut, men når jeg klikker så tenker jeg ikke på konsekvensene

ellers er jeg en sånn kar som liksom går iveien for slossinga, jeg er boxer og ganske sterk så folk bruker å gi seg :) har reddet mange slåsskamper oppigjennom ja :)

jeg er snillgutt (A)

Lenke til kommentar
Pleier som regel å være så tett at jeg prøver å skille folk hehe

Hadde en uvane med der en stund jeg også. Endte med fem mot en-situasjon ute et sted hvor ingen andre så hva som skjedde.

Har ellers nok selvbeherskelse til å holde meg unna bråk. Er jo rett og slett ikke verdt det.

Lenke til kommentar

jeg har aldri fått juling, har heller ikke banka noen skikkelig.

eneste er folk som lissom slår på armen.

jeg trener en del vekter/styrketrening så jeg er ganske sterk, og da noen ganger prøver folk å "teste" meg om jeg er sterk :p .

Da slår de meg på armen eller små-erter for å fyre meg opp, jeg lar meg ikke ofte fyre opp , men da holder det med et HARDT slag i overarmen på de så gir de seg :yes:

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
Liker ikke gutter som ALLTID skal bråke. En av eksene mine var sånn. Hver gang noen bare så på meg, skulle han absolutt bråke med dem. Hvis jeg sto og snakket med kompisene mine, og de ga meg en klem eller noe, bråket han med de og. Styr unna gutter som er eiesyke. Makan til voldelig kar... :no:

Og enda er det nesten kun de dere faller for.

Jeg blir så irritert at jeg kunne grisebanka en vilt fremmed!

(med ekstra grise!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...