kimman Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Har blitt sparket i ansiktet, fått juling av en som er mye større enn meg sånn at jeg ikke kunne ta igjen, fått en skikkeli bank at jeg falt lengre bak.. Selv har jeg bare gitt en på trynet med knyttneven og skalla ned en.. Holder meg for meste unna bråk så godt jeg kan! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Ja, har fått bank før av mange personer. Vå på et kjøpesenter i bergen,.og så drylte eg en sparkesykkel i ryggen på en sånhøyt respektert gjeng person (Like gammel som meg) Alt skjedde inne på en sportsbutikk, og han og en til (fra samme miljø) fløg på meg (ganske ventet ) slo til meg, og kastet meg over en hylle og alt veltet og slikt. Endret 4. oktober 2005 av vegis Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg er heller den som står å skiller Hæ ? er heller den som står å skiller de som slåss.. altså står i mellom og skubber de hver sin vei? Kom deg utav cs verdenen og prøv å forstå norsk Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Har fått en god del juling, og siden jeg alltid tar igjen, har jeg gitt en god del juling også. *Mimre tilbake om den gangen jeg gikk i 5 klasse, og klikket på en i 7., slik at en lærer måtte komme og dra meg vekk * Lenke til kommentar
Agres Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Aldri havnet i en skikkelig slosskamp, altså aldri blitt jult og aldri jult noen. Litt kjedelig egentlig, men jeg er trossalt en rimelig rolig (og koselig ) kar. Blir litt lei når de samme brøleapene skal sloss hver gang det er fest. Lenke til kommentar
runela Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 fått bank mange gangser ja.. men har aldri banka noen Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Det vekker gamle minner dette. Jeg er egentlig en veldig rolig person, men det skjedde en gang på barneskolen, 5 eller 6 klasse, at en fyr bare plutselig klikket vinkel på meg etter de tapte i fotball i friminuttet. Jeg aner ikke hvorfor han bare angrep meg, men jeg var vel bare det "letteste målet" siden jeg alltid har vært litt spinkelt bygd. Men akk ja, så feil går det an å ta av ren refleks fikk han et spenn rett i legge og falt gråtene om. Noe jeg ikke er stolt av, men sånn skjer. Har aldri landet i trøbbel egentlig, så jeg har vel aldri blitt banket, men forsøkt? *Ungdom mot vold* Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Har aldri blitt banka før, men jeg har blitt slått... Jeg banker alle hele tiden i cs Har ikke banka noe heller.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Aldri fått bank og aldri gitt bank. Eller vent, i 4. klasse fløy jeg på en gutt i pararellklassen som hadde vært frekk. Men ellers pleier jeg kun å bruke diplomatiske virkemidler, funker bra det - du kan si hvor idiot du mener andre er uten at de helt skjønner det. Hersketeknikk er også kos, forresten. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Aldri fått bank og aldri gitt bank. Eller vent, i 4. klasse fløy jeg på en gutt i pararellklassen som hadde vært frekk. Men ellers pleier jeg kun å bruke diplomatiske virkemidler, funker bra det - du kan si hvor idiot du mener andre er uten at de helt skjønner det. Hersketeknikk er også kos, forresten. Andre som også har forstått det ja. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Å sloss på hver fest, tror jeg er et desperat rop om at noen seriøst trenger et ligg. Knyttneve = fattigmanns penisforlenger. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Yup, eller bank og bank. Ble slått til av en feit jente for noen måneder siden, men det var verdt det for å se henne gråte etterpå. EDIT: Også var jeg sur på eksen min engang og kuttet han opp. Er ikke akkurat bank, men ble ganske mye blod. Endret 4. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Aldri fått bank og heller aldri gitt bank. Bortsett fra om du tenker på de "store gutta" på barneskolen som gikk rundt å mobba alle som var litt annerledes. Endret 4. oktober 2005 av Nicklas Lenke til kommentar
whom Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 ypper ikke med noen og lusker ikke rundt i Oslos bakgater, så lite bank å få. Nærrmeste jeg har kommet "bank" var i fjord, da jeg og en kamerat var på med på en arrangert Hovden-leir (MA-ungdom, for dem som lurte) også sammen med en annen gruppe tasser fra Kvinesdal. En i gruppen jeg aldri helt fant tonen med (delvis pga. han var en forkastelig arrogant unge og alltid midfornøyd). Uansett så var jeg og kameraten på "rombesøk", der den arrogante typen befant seg. Som vanlig klaget han, ikke mange som likte ham. Ville mot slutten av kvelden at vi skulle gå ut fordi han var trøtt, noe vi også gjorde 5 min senere. På vei ut, fikk jeg uprovosert kastet en stor mag-light mot meg, bommet, traff veggen bak, meg og rullet noenlunde tilbake til hvor han befant seg. Gikk så imot ham fast bestemt på å legge ham i bakken, som en makdemonostrasjon (gikk 2 kl. over, med en fysisk fordel). Han svar ble videre å ta opp mag lighten, og slå meg hardt rett over øyet. Da ble det full klikk for min del. Med blodet rennende heiv jeg hans feite kropp i bakken, og skulle til å plukke opp brannapperatet, men kom heldigvis på bedre tanker. Ble kjørt ut til legevakt kl 12 på kvelden for å sy 6 sting. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Sloss litt av og til på barneskolen. I begynnelsen hadde eg overtaket, da det var mye pinglete gutter på skolen vår men så pluteslig begynte de å vokse..då ble det litt "tilbakebetaling" En fyr eg kjenner som insisterer på at eg klikket på han en gang og knekte eg akebrett over han..kan ikke si at eg husker det Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 EDIT: Også var jeg sur på eksen min engang og kuttet han opp. Er ikke akkurat bank, men ble ganske mye blod. Bare du ikke går så langt som dama til en jeg kjenner. Ho kasta en sån stor kjøkken kniv etter han så den sto i veggen (ho bomma heldig vis på han, og den sto vel ikke i veggen, men det hørtes kulere ut). Aldri vert i slosskamp, og har ikke planer om det heller. Eneste er litt venlig bryting en sjelden gang. Men aldri no agresivt. Lenke til kommentar
whom Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Vå på et kjøpesenter i bergen,.og så drylte eg en sparkesykkel i ryggen på en sånhøyt respektert gjeng person Noe du bare følte for? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 EDIT: Også var jeg sur på eksen min engang og kuttet han opp. Er ikke akkurat bank, men ble ganske mye blod. kuttet han opp? Scarface style eller fargo style ? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Bare du ikke går så langt som dama til en jeg kjenner. Ho kasta en sån stor kjøkken kniv etter han så den sto i veggen (ho bomma heldig vis på han, og den sto vel ikke i veggen, men det hørtes kulere ut). Det har jeg gjort, men bommet seff med vilje. Vil da bare skremme han, ikke drepe han. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 har knekt nesa og fått kjeven ut av ledd (au) så litt for mye på en (unskyld utrykket har normalt ikke noe i mot dem) sort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå