Gå til innhold

Har du fått bank noen gang?

Anbefalte innlegg

Yo,

har du fått bank eller juling noen gang? Er du en som alltid ypper til å sloss, eller har du vært uheldig. Jeg har kun blitt banket opp en gang av en gjeng med innvandrere (mener ikke å være rasistisk), jeg yppet ikke til bråk, var bare på feil sted til feil tid. Jeg er alltid en rolig person, så jeg slipper som oftest bråk...

Kom med dine historier, hva har du opplevd??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fått knekt nesa på byen etter at noen stjælte jakka mi ... jeg følgte etter å snakka til han ene karen..så husker jeg bare at det smalt,nesa knakk ... jeg gikk ikke i bakken bare snudde meg og gikk :p .. det er vel det nærmeste jeg har kommet å få juling... har aldri heller banka noen ordentlig,men gitt ut noen lusinger når det var fortjent

Lenke til kommentar

var på byen for noen år tilbake så hadde jeg en softgun jeg gikk å kødda rundt med, så kom det en fyr å dro den ut av handa mi å slo den i skallen min så det blødde som f*** :p

jeg hadde ikke skutt på han så jeg fatter ikke hva han irriterte seg over..

men uansett så ble det vill kjefting mellom oss mens blodet rant neddover skallen der vi sto, ganske morro igrunnen

Lenke til kommentar

Ble tru a med sverd på en fest i begynnelsen av sommerferien.. Klikka såklart mongo på fyren, han klarte å stikke meg og da klika jeg bare ennda mer.

Skulle til å ta i han da han plutselig innså hvor idiotisk han hadde oppført seg og alt ble greit.. Men så kom kompisene hans som hadde sett klikkebyen min og jeg hadde valget mellom å holde meg fast i døra og bli slått eller slippe døra å prøve å slå til de før jeg datt ned trappa :p

Ordna opp med sverdgutten, men er fortsatt på leting etter de feige helvettene som slo meg ned å fortsatte å slå og sparke mens jeg lå der alene.

Fant også ut hvor god kompis han som var med meg var.. Satt i sofaen å så på og gjorde ikke en dritt..

Men pleier vanligvis ikke å lage bråk.. er med mindre jeg blir skikkelig provosert..

Jeg er heller den som står å skiller :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Fått bank av min mor.

Jeg sto ikke opp av senga den 7 gangen hun maste, og derme jogget hun inn på rommet mitt å ga meg en saftig høyre-hook :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...