Jihadinmymind Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Yo, har du fått bank eller juling noen gang? Er du en som alltid ypper til å sloss, eller har du vært uheldig. Jeg har kun blitt banket opp en gang av en gjeng med innvandrere (mener ikke å være rasistisk), jeg yppet ikke til bråk, var bare på feil sted til feil tid. Jeg er alltid en rolig person, så jeg slipper som oftest bråk... Kom med dine historier, hva har du opplevd?? Lenke til kommentar
reds Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har aldri rota meg borti no sånt...... Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ikke jeg heller, men har gitt en del kraftigere lettjuling... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har blitt slått i bakken 2 ganger. Ene gangen ble jeg sparket ganske bra mens jeg lå nede. Begge gangene var styrkeforholdet 10:1 i deres favør. Jeg har gitt mer bank enn det jeg har fått, tror jeg. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har ikke fått juling nei. Holder meg unna slikt vås. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har ikke fått bank. Har ikke gitt bank. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Fått knekt nesa på byen etter at noen stjælte jakka mi ... jeg følgte etter å snakka til han ene karen..så husker jeg bare at det smalt,nesa knakk ... jeg gikk ikke i bakken bare snudde meg og gikk .. det er vel det nærmeste jeg har kommet å få juling... har aldri heller banka noen ordentlig,men gitt ut noen lusinger når det var fortjent Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har aldri fått bank, men har blitt så sint at jeg har slått noen et par ganger. Lenke til kommentar
brd Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har ikke fått bank.Har ikke gitt bank. Mee too Snille personer lever lengst Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Gitt mer enn jeg har fått. Men jeg ypper aldri til bråk, å får dermed veldig lite bråk. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har både fått og gitt bank, men er som regel rolig og behersket, men kan fyre opp noen ganger...tror jeg egentlig alle kan, må bare få nok "motivasjon" Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Prøver å holde meg unna, noe som går fint med min væremåte, men om jeg havner oppi noe dritt som jeg ikke får løpt ifra, så skal jeg nok gi alt jeg kan før jeg tar imot noe som helst. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Aldri fått eller gitt bank. Har litt lyst til å gje bank enkelte gongar, though. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har aldri gitt / fått bank. Best sånn. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 var på byen for noen år tilbake så hadde jeg en softgun jeg gikk å kødda rundt med, så kom det en fyr å dro den ut av handa mi å slo den i skallen min så det blødde som f*** jeg hadde ikke skutt på han så jeg fatter ikke hva han irriterte seg over.. men uansett så ble det vill kjefting mellom oss mens blodet rant neddover skallen der vi sto, ganske morro igrunnen Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Ypper aldri til bråk. Ser ikke noe vits i og sloss. Har kanskje slått til noen når de fortjente det, men det må være lenge siden. Kan aldri huske at jeg har fått juling. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Får en på tryna av Pus hvis jeg ikke våkner til alarmen på mobilen...(litt innviklet) Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Ble tru a med sverd på en fest i begynnelsen av sommerferien.. Klikka såklart mongo på fyren, han klarte å stikke meg og da klika jeg bare ennda mer. Skulle til å ta i han da han plutselig innså hvor idiotisk han hadde oppført seg og alt ble greit.. Men så kom kompisene hans som hadde sett klikkebyen min og jeg hadde valget mellom å holde meg fast i døra og bli slått eller slippe døra å prøve å slå til de før jeg datt ned trappa Ordna opp med sverdgutten, men er fortsatt på leting etter de feige helvettene som slo meg ned å fortsatte å slå og sparke mens jeg lå der alene. Fant også ut hvor god kompis han som var med meg var.. Satt i sofaen å så på og gjorde ikke en dritt.. Men pleier vanligvis ikke å lage bråk.. er med mindre jeg blir skikkelig provosert.. Jeg er heller den som står å skiller Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg er heller den som står å skiller Hæ ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Fått bank av min mor. Jeg sto ikke opp av senga den 7 gangen hun maste, og derme jogget hun inn på rommet mitt å ga meg en saftig høyre-hook Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå