smak Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Noen som vet om noen metal konserter som kommer? helst i spektrum.. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Gikk du glipp av DT eller? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Eneste som er i nærheten er Zappa plays Zappa. Depeche Mode kommer til Oslo den 28. Februar da. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 "Sugen på konsert!".. hvis man tenker i dativ, så ble du altså sugd på konsert? Isåfall vil jeg gratulere! DT, Maiden osv. var jo i sommer i spektrum... vet ikke om det er noe nå på en stund. Lenke til kommentar
smak Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Gikk du glipp av DT eller? ja gjorde det...lte penger , ingen konsert!skal på motorhead på torsdag men det er en lang vinter...trenger noe å se fram til Lenke til kommentar
smak Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 "Sugen på konsert!".. hvis man tenker i dativ, så ble du altså sugd på konsert? Isåfall vil jeg gratulere! DT, Maiden osv. var jo i sommer i spektrum... vet ikke om det er noe nå på en stund. hehe nei må nok skuffe deg der...og meg sjøl og kanskje.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 09.10 spiller Steve Vai på Rockefeller og Nile på John Dee. Sjekk her og se om du finner noe interessant: http://www.rockefeller.no/cgi-bin/frames.cgi?modus=prog_rf Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) For oss gamle metalfolk har vi Stratovarius+Hammerfall på Rockefeller 1.november. Og så Primal Fear+Helloween på rockefeller 1. desember Endret 3. oktober 2005 av Bitex Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 18 år på rockefeller? OT: Bitex, hvor er det fra signaturen din fra? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Rockefeller er 18 år pga bar i lokalet ja. De slapp inn folk under 18 før, men disse greide glatt å ødelegge for seg selv. Ingen vil ha fulle fjortiser flyende rundt seg. Når ungene bare ba kompiser over 18 å kjøpe øl til seg hele tida, måtte de bare sette aldersgrense og sjekke alle i døra. Siggen min er fra Beverly Hills Ninja (imdb) Endret 3. oktober 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå