cybervision_ Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har lagt inn Windows på nytt på en ny pc for en kamerat, han har to Aopen DVD brennere i maskina. Men når OS var lagt inn fant ikke pcen begge dvdbrennerene, og av og til ingen. Det varierer mellom hver omstart om maskina finner en eller ingen spillere. Hva kan være feil? Begge virket før vi la inn windows igjen. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Se om du finner drivere. Du kan prøve med ny BIOS. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Drivere til dvdbrennerne? Jeg klarer ikke å finne modellen på Aopens sider, den har 16X fart. Fint om det er flere gode tips, har aldri vært borti noe lignende så jeg er litt blank. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Er jumperene koblet til riktig? Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Ja, og jeg har ikke forandret på noe inni maskinen etter jeg formaterte og la inn OS på nytt, så jeg tror ikke det er problemet, men jeg har aldri opplevd å måtte legge inn drivere manuelt før.... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hvilken windows er det? Har du prøvd windows update? Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 xp pro Han har ikke internett, men du skal vel ikke trenge siste oppdateringer for å bruke dvd'en? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 xp pro Han har ikke internett, men du skal vel ikke trenge siste oppdateringer for å bruke dvd'en? Normalt sett skal det ikke være nødvendig med drivere. Det hadde kanskje hjulpet om du hadde tatt windows update hos noen som har internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå