ebukv Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hei Hei..Jeg har ett lite problem..! For noen uker siden formaterte jeg pc'en min og kom ved ett uhell til å formatere ALT som var på maskinen sån att den ble helt blang,og nå har jeg såvidt fått den skikkelig til! Hver gang jeg starter den må jeg bruke cd for å få den til å starte! Men,saken er att alt som heter drivere til lydkortet er vekke..Hvor får jeg tak i driver elle noe lignende for å få lyden til å funke??! Håper virkelig noen gidder å hjelpe! Lenke til kommentar
Magic Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Vel, du kan jo starte med å fortelle oss hva slags lydkort du har... Lenke til kommentar
ebukv Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Hmm..Akkurat det fant jeg ikke ut ..Men,tror det heter Mic?(kan ver det heter noe annet også,men såg ikke så godt hva som sto der!) Det e orginalt i en Hp Pavilion 700! Har prøvd å bruke den driveren så er på hp sin side,men det funket ikke! Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Har samme problemet og finner ikke ut vilket lydkort jeg har. Tror du kan kjøre en kommando i ''run'', men husker ikke helt hva det var Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 HP Pavilion serien bruker vel en integrert Realtek AC97 lydchip på hovedkortet. Trenger vel bare en av driverene for systemet ditt, men jeg anbefaler at du laster ned Lavalys Everest System Checker for å få en nøyaktig oversikt over hva du har inni maskinen din: http://www.lavalys.com/products.php?lang=en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå