Bennybb Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Jeg har en Pentium III 500, og lurer på noen anbefalinger til oppgraderinger. Tenkte jeg skulle kjøpe grafikkort først. Mitt suger! ATI 16MB. Forslag tas imot med glede. Danke schon. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 JA DET ATi-kortet SUGER Prøv heller et Geforce2 kort med DDR eller et GeForce3Ti kort (du får ett billig Gainwardkort på Databutikken.com) -Har du derimot mer penger kanskje det kunne passe med: nVidia nForce fra ASUS kr 2800 Duron 1000 kr 800 (?) 2 stk DDR 128 dimm 279/stk og du har en ny datamaskin med både et ok skjermkort, dolbydigital lydkort og en sprek prosessor, for 5-700 mer får du en Athlon XP Asle Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Ser ikke helt poenget i å utstyre en PIII 500MHz, med et GeForce 3 kort. Vil ikke resten maskinen være for dårlig til å utnytte dette kortet maksimalt... ? Personlig hadde jeg investert i nytt hovedkort, prosessor, minne og skjermkort.. Hvis harddisk og alt det andre er nogenlunde bra da.. Kansje du burde kjøpe helt ny maskin? =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå