Tuttebobo Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 lurer på et bra program jeg kan bruke til å redigere opptak jeg lager og synkronisere det med f.eks trommeopptak.. jeg har prøvd Audacity, men det var veldig tungvint.. vil ha noe som er litt lettere å få gitaren til å funke med trommene osv. Lenke til kommentar
yonderboy Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Få gitaren til å funke med trommene - hva med å spille tight i første omgang? Tror dette er tungvint uansett hvilket program du velger. Jeg vet at mange proffer bruker en Pro Tools-plugin som heter VocAlign til å finpusse timingen på sporene sine, men her er det bare snakk om minimale endringer. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 jeg mener å såille inn først gitar, så trommer, så bass osv.. også legge det sammen etterpå.. Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Tror ikke jeg skjønner helt hva du mener... Det er jo bare, hvis du bruker Audacity, å sørge for at trommesporet er på plass som et spor, og så trykke på opptaks-knappen. Da spiller den av trommesporet mens du spiller inn bassen eller gitaren. Verre er det ikke... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Da er det vel ganske enkelt bare å spille etter klikk (og spille tight, såklart). Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Tror ikke jeg skjønner helt hva du mener... Det er jo bare, hvis du bruker Audacity, å sørge for at trommesporet er på plass som et spor, og så trykke på opptaks-knappen. Da spiller den av trommesporet mens du spiller inn bassen eller gitaren. Verre er det ikke... ok.. var ikke klar over det takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå