Jokko88 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg har nå koblet datamaskinen til tven og kan lett skifte bildet over til tven, men jeg kan bare ha bilde på en av skjermene om gangen! Er det noe jeg kan gjøre for å få bilde på begge skjermene eller må man ha spesielle grafikkort? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det skal da gå ann å ha samme bilde både på pc-skjerm og tv. Du får leke deg litt med instilingne. Siden du ikke sier noe om hvilket skjermkort og program du bruker for å stille inn valgene , så kan jeg eller noen andre hjelpe deg så mye. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg har et XFX Nvidia 6800GT og bruker nvidia sin konfigurasjon for å stille inn valgene. Har driver 78.05. Nå så jeg et "Dual DVI" kort https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=24042 detter er det samme som mitt kort bare at det har "Dual DVI". Kanskje jeg må ha hatt det for å vise bilde på dataskjermen og tvskjermen? Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Prøv å bytt skjermen din over til andre DVI-kontakten! Jeg har samme kortet, men du må bare passe på at du bruker rett DVI... så bytt for f... Endret 4. oktober 2005 av Elgvenn2 Lenke til kommentar
StigJakobsen Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Det skal gå fint å få bilde på tven og skjermen samtidig med det kortet du har. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg bruker s-video kabel for å koble tven til datamaskinen. Mener du at jeg skal bytte DVI kontakt på dataskjermen eller tven? Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Kortet ditt har 3 utganger. to for vanlig skjerm, og en for TV. Du skal bruke den utgangen for skjerm som sitter lengst vekk fra utgangen for TV, ettersom utgangen for TV og nermeste utgang for skjerm bruker samme RAMDAC. De vil derfor ikke fungere samtidig. Lenke til kommentar
Sct høymyrfjellet Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 + At du kan høyreklikke på skrivebordet og klikke deg videre på "grafikkalternativer" og "skjermmodi". Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Kortet ditt har 3 utganger. to for vanlig skjerm, og en for TV. Du skal bruke den utgangen for skjerm som sitter lengst vekk fra utgangen for TV, ettersom utgangen for TV og nermeste utgang for skjerm bruker samme RAMDAC. De vil derfor ikke fungere samtidig. Det virket! Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Det virket! Gratulerer med TV-ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå