Ni kon Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 11 dager gammel: Akkurat åpnet øynene. Ganske stor sannsynlighet at det blir han her: Da gang: Bloggen: http://loverdog.blogspot.com/ Har nå ventet i snart et år Brukte 6 år på å finne den perfekte rasen. Drar på besøk i slutten av oktober. Henter han hjem til Norge 20. November. Han skal hete Kåre og bor for øyeblikket i Sverige Jula 2005 blir legendarisk Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Nice, grattis. Jeg har bestemt meg for at jeg også skal ha hund når jeg flytter ut =) Lener meg litt mot en doberman, de er überbarske. Enten det eller en bulldog. Endret 3. oktober 2005 av Lord^ Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Bulldoggen er jo bare über:D Det du ser her er amerikansk Bulldog Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Okay jeg syntes det liknet litt på en nemlig =) Kjæresten til pappa hadde med seg en bulldogvalp til en vennine av seg (den het boris, utmerket navn!) Falt litt for den jeg fikk se den. Selv har hun en dvergdachs tror jeg. I hovedsak en liten Dachs, og sinnsykt lydig. Jeg tror egentlig jeg kunne tatt hvilken som helst hund nå som jeg virkelig tenker over det ;O Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Nusselig Koslig med hund. Men håper dere har i bakhodet at den blir en del av livet deres i 10 år framover. Endret 3. oktober 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 nice hunder er kos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå