Gå til innhold

"Minne fullt" problem på Nokia6680 med masse minne

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg en nokia 6680 for sirka tre dager siden å er veldig fornyøyd me den, men nå har jeg kommet borti ett lite problem. Når jeg skal ta bilder så kommer det opp en melling som sier følgene: "Minnet er fult, lukk noen programmer å prøv igjen". Jeg har hvert inne å sett på minne statussen å det er god plass på minne å i selve telefonen. Så hva kan problemet hvere da. Håper noen kan hjelpe.

Endret av mX mann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du har mange åpne programmer så kommer den opp. Du må og se hvor mye plass du har på mobilen i forhold til minnekortet. Hvis du lagrer bildene på mobilen, så har det ingenting å si hvor mye plass du har på minnekortet, og vise versa ;)

Lagrer bildene på minnekortet ja å ikke på telefonen. Men hvor finner man ut hvor mage programmer man har oppe?

Lenke til kommentar

Jeg stengte din forige tråd for dårlig bruk av emnefeltet. Dette var ikke mye bedre.

Jeg har nå endret på emnetittelen så den godt beskriver problemet du har. Om du trenger hjelp til å lære hvordan å lage gode emnetitteler bør du ta en titt på Nettiketten.

Lenke til kommentar
han får vel ikke rettet på evnefeltet ETTER du har stengt den heller?

kansje gi en advasel først? ;)

Som sagt:

Jeg stengte en annen tråd av han pga. dårlig emnefelt. Når han starter en ny en med like dårlig emnefelt så jeg det nødvendig å endre det. Håper det ble klarere nå.

Om det er mer spørsmål om det eller annet lignende ser jeg helst at vi tar det over PM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...