bujk Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Noen som har erfaring med sms skriving på en Qtec S100? vurderer denne tlf, men er litt skeptisk til SMS delen. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg bruker den nederste metoden. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg likte godt å "tappe" på hele tastaturet, som ramma_2pac gjør. SMS delen av S100 er veldig bra spør du meg. Lenke til kommentar
bujk Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Det høres bra ut Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg hadde konkurranse med Kenneth (kameraten min) og han skriver fortest på mobilen sin enn noen andre jeg kjenner. Jeg brukte min Qtek S100 og han brukte sin SE K700i. Vi skulle skrive denne teksten: ''Jeg skriver fortest av oss to.'' Jeg brukte Ramma_2pac sin metode (nederste bilde) og vant suverent! Han hadde komt til ''Jeg skriver fortest a'' mens jeg var ferdig! Dessuten er det mye enklere å skrive dobbelkonstonant, man bare enkelt trykker 2 ganger fort på den bokstaven man vil ha, så har man 2 bokstaver Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Yup, blir touchscreen igjen om et par uker, når N90 er gammel Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Dere som ahr denne mobilen, bruker dere pennen hele tiden eller går det fint ann å bruke bare fingrene ? (jeg har jente hender) edit: Og når man putter i minnekortet, går det helt inn i telefonen eller blir det stikkende ut? Endret 25. oktober 2005 av PoWit Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Dere som ahr denne mobilen, bruker dere pennen hele tiden eller går det fint ann å bruke bare fingrene ? (jeg har jente hender) edit: Og når man putter i minnekortet, går det helt inn i telefonen eller blir det stikkende ut? 5056577[/snapback] Går fint ann å bruke fingrene. Du velger "Phone Pad" modus og du har de "normale" tastene på skjermen. Minnekortet sitter helt inni. Stikker ikke ut mao. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Et program som kan absolutt anbefales er Spb Full screen keyboard Fås med norsk layout også. Minuset er jo at skjermen blir litt skitten Endret 25. oktober 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå