ovzer Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 jeg har sett mange som har kodet avatarene sine sånn at de bytter avatar hver gang man oppdaterer siden, slik som am3k. hvor finner man slike koder? eller er det noen som kan komme med det? Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 ok..... får be en moderator om å stenge denne da... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 ok..... får be en moderator om å stenge denne da... Eller få den flyttet til en mer passende kategori, hvors du kan få hjelp av folk som er kompetente innen emnet. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg vil ha hjelp til dette... Forsto ikke en dritt. I tillegg lurer jeg på hvilket program, holder det med CS 2? Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Da denne er feilpostet og fargoth har gravd frem en flott liten link til en tråd om emnet oppfordrer jeg dere til og bruke denne. Denne tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg