karinaas Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Mektig musikkmobil fra Samsung Når det nærmer seg jul vil Samsung i300 dukke opp i butikkhyllene. Smartmobilen er blant annet utstyrt med innebygd harddisk på hele 3GB og Windows Mobile. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Dette er vel tredje artikkel om mobilen, men er jo klart en nyhet at den er bekreftet for Norge Som sagt tidligere: Fin mobil, men synd den ikke har bedre kamera, 3G eller EDGE. Med det på plass hadde den vært en reell konkurrent til N91. Lurer også på hvordan musikkprogram den har, og om det er noe lignende hva N91 vil ha. Stusser litt over det med kun 2 divx-filmer. Det vil si 1,5 gb per film. Om man konverterer filmene til å ha en oppløsning lignende skjermen i mobilen bør man da ha plass til langt mer enn 2 filmer, skulle jeg tro. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Kan nok være greit å ha filmer i annet format enn 608 x 256 som ser ut til å være temmelig vanlig på xvid i widescreen-formatet. Spørsmålet er jo også om prosessoren klarer å levere nok fps i en slik oppløsning Den som lever får se. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Fikk lyst på den, men steike hvor dyr den var da! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 har windows mediaplayer støtte for divx og xvid filer? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 er denne mobilen større enn 6680? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Regner med at den er ca like stor som 6680, siden den er en mellomstor symbian mobil Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Nå vet jeg ikke hvor stort volum i300 har, men slik er dimensjonene: i300: 113 x 48 x 20 mm 6680: 108 x 55 x 20 mm Ganske like i størrelse altså. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 N91 er utsatt for 9'ende gang så Samsung er først med HDD. Kult det, men HDD er ikke veien å gå tror jeg. Tapper batteriet for strøm, plass og vekt taler heller ikke for HDD, ei heller skjørheten ved en HDD... Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 N91 er utsatt for 9'ende gang så Samsung er først med HDD. N91 er bare utsatt en gang Og ja, Samsung er nesten garantert først ute med harddisk, men om den er like imponerende som N91 på musikkfronten tviler jeg på. Eget musikkprogram til nedlasting og kjøp av musikk, rippeprogram til pc, wifi, osv.. Det er mye den mangler for å nå opp til N91, men ja. Den kommer først. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Hvilken vil koste minst? EDIT: ja, jeg vet jeg kan sjekke det ut selv, men jeg er for lat... Endret 4. oktober 2005 av Slurt-is Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Akk. Kjenner man Samsung rett kommer denne telefonen til å ha proprietær plugg på hodetelefonene, som vil være av RÆVA kvalitet. I tillegg vil det ikke finnes ekstrautstyr for å koble til andre hodetelefoner, og slik blir telefonen ubrukelig til musikk. Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Skal man se en film på denne og alle andre Windows Mobile telefoner, konverterer man ned bildestørrelsen. Det er ikke noe poeng i å ha en film som er laget for en større oppløsning enn filmen. Vil tippe at du får mellom 20 til 25 filmer inn på harddisken, når de har riktig størrelse. Er da ikke snakk om å senke kvaliteten på selve bildet, men kun gjøre det mindre. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 hmm, ligner jo troverdig på Qtek 8310 da, men det som erger meg er at Windows 2005 kun, viser 65k farger mens tlf er stand til å vise 262K på denne da... PLuss at denne har HDD det har ikke qtek også og det var alt... prisen er jo litt forskjell Har jo bestilt en 1GB med lagring til min Qtek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg