Steel87 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Klarer min PC:ASUS a6k å drive dette TV kortet bra??:tv kort Endret 3. oktober 2005 av Steel87 Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Om den har USB så, ja. Lenke til kommentar
Steel87 Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 sikker? fordi jeg tror jeg leste en plass at tv kort krever mye av pc`en?? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 sikker? fordi jeg tror jeg leste en plass at tv kort krever mye av pc`en?? Din pc klarer det lett Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det skal ikke være noe problem med TV-kort. Lenke til kommentar
twb Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Maskinen klarer dette greit, ja, men du må regne med en del varmeutvikling. En slik USB-løsning krever mer av CPU enn interne løsninger, og den vil derfor bli varm ganske fort, og evt. vifte vil øke hastigheten og støynivået. Alternativ løsning er PCMCIA-kort. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg kjenner en som har/hadde en lagt svakere maskin som han benyttet USB-TVkort på, det var veldig bra. Lenke til kommentar
StigJakobsen Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Det vil fungere, så lenge du bare ser eller tar opp i VCD kvalitet. Men om du putter inn en $5 ekstra, kan du ta opp i svcd og dvd kvalitet, med prosessoren din skulle den vel kunne dra svcd greit, men dvd kan kreve noe mer fra prosessoren. VCD er fint det, så lenge du ikke har mye støy på signalet. Lenke til kommentar
Steel87 Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 ok.. takker for alle svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå