VTW Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg skal ut å fiske hummer med teine i dag. Er det noen som har noen tips om hvor jeg bør legge teina, hva jeg bør ha som agn og så videre...? Svar så fort som mulig! Takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Sei og Makrell er fisker som lukter sterkt og sprer mye olje i vannet. Begge disse to er gode agn. Lenke til kommentar
VTW Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg var ute å fisket i dag og fikk en grei lyr. Tror du den duger? PS: Til alle dere andre. Vet dere hvor det er bra å legge teina i forhold til dybde og hvordan landskapet ser ut? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Lyr er omtrent samme fisk som sei, så ja, den duger. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 syns krabber er bedre... liker å fjerne de stygge dyrene fra jordas overflate! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 mener å huske at det er en teit forskrift som sier at slike teiner skal legges på minimun 25 meters dyp 8allurat som om alle følger det forbudet)... såvidt jeg vet trives de best på 10-15 meters dyp... Lenke til kommentar
VTW Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 mener å huske at det er en teit forskrift som sier at slike teiner skal legges på minimun 25 meters dyp 8allurat som om alle følger det forbudet)... såvidt jeg vet trives de best på 10-15 meters dyp... Regelen er 20 meter +++. Men etter en hvis dato kan man legge den hvor som helst. Den datoen er forbi nå. Men jeg lurer ikke på hvor i forhold til lengde fra land. Men hvor i forhold til terreng1 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Kolje og makrell funker som bare det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå