OlaPirat Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Er det mulig å kjøre FTP i PORT mode (ikke PASV mode) gjennom en router? Problemet er at jeg logger meg på (port 555) FTP-serveren og alt er ok. Når FTP-serveren skal sende directory-liste til FTP-programmet så skifter serveren til en ny port. Den nye porten er ulik ved hver pålogging for at andre skal kunne logge seg på selv om jeg er pålogget FTP-serveren. Når lista kommer tilbake til meg så vet ikke routeren hvilken PC dette skal til. Jeg får bare en timeout feil i FTP programmet. Har prøvd å få routeren til å sende alt ukjent til min PC, men får det ikke til å virke. Hvis jeg direktekopler maskinen min til ADSL-modemet så virker alt helt fint. Bruker en VIGOR2200E router, men dette er et problem med alle routere tror jeg. _________________ Pentium 4 2,0GHz @ 2,8GHz, 512MB CL2-DDR @ 140MHz, GeForce 3 @ 225MHz/500MHz, SoundBlaster Audigy, DolbyDigital 7.1 - THX Ultra stereoanlegg, +++ [ Denne Melding var redigert av: olapirat på 2002-08-18 02:26 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå