andrvas Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hei, la inn bestilling på pyton.no for ca en uke siden, da de solgte ut sine X800XT PE AGP kort for en rimelig billig penge. Fikk idag denne mailen: "Hei igjen! Har desverre fått en ny kontrabeskjed fra vår leverandør. Produktet er desverre nettopp blitt utfaset av Asus og vår leverandør kan derfor ikke levere kortet rett og slett. Vi har nå fjernet det fra våre sider. Dette er leit, og beklager dette på det sterkeste! Ting går raskt i denne bransjen, vi leverte flere av disse forrige uke, så dette var veldig synd!! Som erstatning kan vi tilby dette produktet til vår kostpris som er 3212,-. Er dette en løsning eller har du evnt. andre ønsker? Gi beskjed hva du ønsker i saken! Mvh. Jørgen Pyton.no" Har ikke helt bestemt meg, hadde egentligt ikke tenkt å bruke så veldig mye penger på skjermkort. Lurer på om jeg burde gå for et X850XT for denne prisen (godt kjøp?), eller om jeg skal fortsette med mitt GF 6800. Merker allerede at kortet begynner å slite litt i høye oppløsninger, men er ikke sikker på om X850XT rettferdiggjør prisen? Hva hadde dere gjort i min situasjon? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 hvis du får det får den prisen og du har råd så er ikke det en dårlig handel. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Edit:Så ikkje at det var AGP Endret 3. oktober 2005 av jon-t Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå