Sheldon C Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ny krigsfilm på gang og denne ser litt kul ut. Noen som har sett brotherhood of war og kan si noen ord...? Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 veldig bra, veldig blodig, litt sentimental. løp og kjøp Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Den koreanske filmen? Om to brødre? Den er driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit bra edit: er ikke den fra i fjor da? Endret 3. oktober 2005 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Njål Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Denne vises på Film fra Sør-festivalen, som begynner i Oslo i skutten av uka. Vær klar over at utgaven som vises der er den opprinnelige kino-utgaven (140min), og ikke Director's Cut (148min) som er ute på DVD i Korea (og muligens andre steder). De fleste jeg har hørt som har sett begge versjonene sier DC'en er betraktelig bedre. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Men koreansk film da?? Funker det? Jeg er skeptisk til alt som ikke kommer fra Hollywood. Er dette kun et kjedelig drama, eller er det mye knall krigsscener, eksplosjoner og blod? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Som sagt er den drit bra. Masse knalle krigsscener, eksplosjoner og blod... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 hmm, den er litt teit, men bra krigscener med masse blod Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 hmm, den er litt teit, men bra krigscener med masse blod Teit? Hadde vært fint med en begrunnelse på den? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg er skeptisk til alt som ikke kommer fra Hollywood. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Min mening etter og ha sett den er at filmen er sånn mitt på treet film...Vet ikke om det var for at den var Koreansk at den ikke traff bedre enn det den gjorde...Historien var sånn passe og skuespillerne var litt under middels syns jeg...Ble vel heller ikke så imponert over krigs scenene heller....Kan ikke sammenlignes med de Amerikansk produserte filmen.... Alt i alt så gir jeg den terningkast 3- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå