Gå til innhold

BenQ tar over

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SXG75 er Siemens. Å kalle den for BenQ blir feil nesten uansett hvordan man vrir og vender på det.

Men som jeg har forstått det vil det i en periode fremover fortsatt hete Siemens, og så BenQ Siemens og så noe annet av noe slag. Arrester meg om jeg tar feil.

Altså blir det nok lett å vite hva man skal kalle mobilen. SXG75 er enkelt og greit Siemens, og da kaller man den det :)

Lenke til kommentar

Vel lykke til, BenQ.

Tror ikke at dette blir noe vellykket.

2 minus blir ikke pluss i dette tilfellet.

Det blir vel ikke det største savnet uansett, hvis de skulle gå under å forsvinne.

Glad jeg ikke jobber i det som var mobil divisjonen til Siemens.

Lenke til kommentar

Blir spennende dette :D

Mye bra fra begge to, så blir garantert et populært merke etter hvert.

Det er antatt at Siemens-mobilene vil dra inn overskudd allerede neste år, takket være alle de bra produktene som nå kommer.

jornan: det er nok mer 'benn-kju' :)

Lenke til kommentar
Et kanskje ganske of tropic spørsmål, men hvordan uttales BenQ? Compaq utales jo med k istedennfor q (ku), så heter BenQ Benk, eller Benku?

Uansett, er det altså "forbudt" å kalle nye mobiler fra BenQ for Siemens? Er SXG75 en BenQ eller Siemens? :)

Jeg har alltid pleid å si ''Benk'' ;)

Lenke til kommentar

Siemens selger jo masse telefoner. Er vel muligens stor og tung organisasjon som er dyr og drive som har noe med årsaken til dårlige resultater å gjøre.

Blir vel en omorganisering nå som BenQ tar over, de skjønner nok at det ikke går an å drive på som før.

Slankere og mer effektiv organisasjon vil jeg tro gjør susen!

Blir spennende dette! :yes:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...