njuubenselv Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Hei, jeg har en ok pc som jeg er greit fornøyd med. Men når jeg skal spille nyere spill som f.eks san andreas, battlefield 2, far cry osv så blir skjermen sort å pcn reebooter seg selv (crasher). har en 3.2 ghz p4, 1024 crusial 400 mhz ram, geforce 6600 xfx pci-express elns, og 500w psu... alt dette er montert på et "ASUS p4gd1" jeg minstenker at det er skjermkortet som det er noe galt med, jeg har fått både bf2 å san andreas på pcn før. Men nå har jeg prøvd alt jeg kan finne av drivere å formatert, jeg gir rett å slett opp! all hjelp vil bli verdisatt! flame i vei Endret 3. oktober 2005 av njuubenselv Lenke til kommentar
njuubenselv Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Ingen som kan hjelpe meg ?? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 1. Legg inn alle chipsett drivere 2. Last ned og instalere drivere til skjermkortet ditt 3. Legg inn DirectX 9.0c Lenke til kommentar
njuubenselv Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) har directx 9.0c , men hvor finner jeg chipset drivere å hva er det? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308140&cks=PRL dette er da skjermkortet mitt Endret 3. oktober 2005 av njuubenselv Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 drivere til chipsettet til pc'en din Lenke til kommentar
njuubenselv Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Noen som kan forklare meg litt mere hva chippsett drivere er? å hvordan jeg finner ut hva som passer mine deler\skjermkort Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Last ned og installer: Intel® software Installation Utility V6.0.1.1002 for Windows 2000/XP/2003. Realtek ALC861 Audio Driver V5.10.0.5027. Marvell Yukon Gigabit Ethernet V7.14.1.3 for Windows 2000/XP/2003. Og Skjermkort drivere Burde fungere etter det. Lenke til kommentar
njuubenselv Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Har instalert chippsett greiene, å holder på med skjermkort driverene håper på det beste! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Kort og enkelt forklart er chipsett drivere, drivere til hovedkortet ditt. Altså drivere til AGP/PCI-Express bussen, Lydkort, nettverkskort (hvis disse er integrert i hovedkortet. Er veldig viktig at du har lagt inn drivere til PCI-Express bussen din. Lenke til kommentar
njuubenselv Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 virker ikke enda, nå har jeg instalert den driveren + chipp sett greiene dere gav meg url til her på forumet. Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Sjekk om du ikke har ett temperatur problem....for varmt etc. Lenke til kommentar
njuubenselv Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) veit det er passive cooling, så jeg har stripset fast en 80 vifte på det, når jeg tar på det så virker det ikke varmnt, har ikke sensor på det fatter ikke hva som er galt. Kjører cm05 med tung grafikk det fynker fett, spiller også cs å juiced uten problemer Kan det hjelpe om jeg prøver meg med xfx drivere? http://www.xfxforce.com/web/support/viewDriver.jspa Endret 4. oktober 2005 av njuubenselv Lenke til kommentar
njuubenselv Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 fynka ikke det heller flere tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå