Gå til innhold

Problemer med div programmer etc

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en ok pc som jeg er greit fornøyd med. Men når jeg skal spille nyere spill som f.eks san andreas, battlefield 2, far cry osv så blir skjermen sort å pcn reebooter seg selv :( (crasher). har en 3.2 ghz p4, 1024 crusial 400 mhz ram, geforce 6600 xfx pci-express elns, og 500w psu... alt dette er montert på et "ASUS p4gd1"

jeg minstenker at det er skjermkortet som det er noe galt med, jeg har fått både bf2 å san andreas på pcn før. Men nå har jeg prøvd alt jeg kan finne av drivere å formatert, jeg gir rett å slett opp! :( all hjelp vil bli verdisatt!

flame i vei

Endret av njuubenselv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kort og enkelt forklart er chipsett drivere, drivere til hovedkortet ditt. Altså drivere til AGP/PCI-Express bussen, Lydkort, nettverkskort (hvis disse er integrert i hovedkortet. Er veldig viktig at du har lagt inn drivere til PCI-Express bussen din.

Lenke til kommentar

veit det er passive cooling, så jeg har stripset fast en 80 vifte på det, når jeg tar på det så virker det ikke varmnt, har ikke sensor på det :(

fatter ikke hva som er galt. Kjører cm05 med tung grafikk det fynker fett, spiller også cs å juiced uten problemer

Kan det hjelpe om jeg prøver meg med xfx drivere? http://www.xfxforce.com/web/support/viewDriver.jspa

Endret av njuubenselv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...