Sweet Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) hmmm, jeg har ikke klart og finne en kategori med tittelen "RASERIUTBRUDD" eller noe lignende.. Vi har jo allerede gledesutbrudd, hvorfor ikke noe du er sint over da? Mvh Sweet™ edit : ja og forresten, jeg hadde 3 ord i emnetittelen først..... Endret 3. oktober 2005 av Neon-Sweet™ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 En hel kategori med syting? NEITAKK Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 joda, hadde vert tøft det, sett hva folk var sint/forbanna for. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Kan vel bare lage en tråd, som det er gjort her? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 jo men det er en deprimert tråd.... jeg tenkte bare det kunne være greit og ha, men gi nå beng i det, siden psiosbyce or whats his name har begynt og hakke på tråden min så bare skrot hele ideen. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 De er begge to noen som skal passe på forumet, det er en del av jobben å passe på at titler er i orden! Så i steden for å klage er det vel bedre å rette det opp. Vet det er en deppetråd, hadde det vært reaseritråd hadde jeg skrevet noe som "Det finnes en raseritråd, her." Prøv å lag en under ot-baren eller annet da vel!=) Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) QUOTE (Tonio @ 03/10/2005 : 16:52) Kan vel bare lage en tråd, som det er gjort her? for å kverulere. like teit som å lage e tråd lik denne: den store "Nytt skjermkort" tråden eom eksempelvis skal være en tråd for dei som skal ha nytt skjermkort. see tha point? Endret 3. oktober 2005 av vegis Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 jammen det var ikke TRÅD jeg spørte om.. jeg tenkte bare noe a la motsatt av gledesutbrudd..... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 QUOTE (Neon-Sweet™ @ 03/10/2005 : 17:16) jammen det var ikke TRÅD jeg spørte om.. jeg tenkte bare noe a la motsatt av gledesutbrudd..... jaja. det er det eg og mener (kanskje eg formulerte meg litt galt) ideen din er fin den. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 QUOTE (vegis @ 03/10/2005 : 18:16) QUOTE (Tonio @ 03/10/2005 : 16:52) Kan vel bare lage en tråd, som det er gjort her? for å kverulere. like teit som å lage e tråd lik denne: den store "Nytt skjermkort" tråden eom eksempelvis skal være en tråd for dei som skal ha nytt skjermkort. see tha point? Nei... Vet du gjorde det Neon, men raseriutbruddkategori kan da bare gjøre folk sintere, tror jeg. Gledesutbruddene gjør at folk blir glade (Tror jeg fortsatt). Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det er vel ingen vits å lage en ny katogori for det..? Da hadde det vel heller vært bedre å døpe om Gledesutbrudd katogorien til Gledesutbrudd/Raseriutbrudd. Men jeg synes uansett at det er bedre å la være å gjøre dette da! Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 QUOTE (P-in-P @ 03/10/2005 : 17:25) Da hadde det vel heller vært bedre å døpe om Gledesutbrudd katogorien til Gledesutbrudd/Raseriutbrudd. Følelsesutbrudd. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 QUOTE (Gimper @ 03/10/2005 : 18:42) QUOTE (P-in-P @ 03/10/2005 : 17:25) Da hadde det vel heller vært bedre å døpe om Gledesutbrudd katogorien til Gledesutbrudd/Raseriutbrudd. Følelsesutbrudd. Ja, hvorfor ikke! Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Kanskje den burde hete "Frustrasjoner - Gi utløp for eventuelle frustrasjoner her" Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 ja det var jo et greit navn pingla... dette var bare en ide jeg kom på mens jeg satt med frokost i går lissom så jeg tenkte jeg kunne lufte ideen litt... men kom ikke på no særlig navn på ideen så derfor, regner jeg med at dere kanskje kunne alpha teste ideen? Mvh Sweet™ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Er det i det hele tatt behov for en slik kategori? Jeg ser ikke poenget med aa opprette en ny kategori hvis det ikke er behov for den. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 jeg vet ikke helt.. men altså, "tilbakemeldinger til forumet", da må jeg vel kunne få sagt ideen min? anyway, siden jeg fikk dårligfeedback på den tråden her, så er det vel ikke noe point i det... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 QUOTE (Neon-Sweet™ @ 05/10/2005 : 09:22) jeg vet ikke helt.. men altså, "tilbakemeldinger til forumet", da må jeg vel kunne få sagt ideen min? Du blir ikke nektet å si det, men vi (=Andre brukere) sier hva de synes om det. Om du ikke kan tåle kritikk burde du henge lavere/ikke være på forum. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 tåler kritikk jeg,men virka som bare negativt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg