lassesos Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg trenger hjelp med min IBM thinkpad t23. Den chrasher sånn omtrent 1 gang hver dag. Kan noen hjelpe meg? Har akkurat formatert og lagt inn Windows på nytt. men det hjalp ikke. Hjelp meg! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Test minne ditt for feil og sjekk harddisken for feil. Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hei. Jeg har en kompis som har en IBM Thinkpad T23 Han har akkurat formatert og installert Windows XP. Men han finner ikke ut hva skjermkortet heter. Jeg prøver å hjelpe ham, vi har vært inne på Enhetsbehandling og sett men det så maange diverse skjermkort å velge mellom. Så vi vet ikke hvem det er. Jeg har vært inne på IBM's hjemmesider men fant ikke ut hva navnet heter der. Installerte EVEREST Home Edition. Men jeg kan ikke se skjermkortet. Noen som har samme modell og vet hva det heter så vi kan finne de riktige driverne? Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå