larswey Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Hei jeg skal kjöpe meg Logitech G5 mus, og lurer på hvilken musematte jeg bör ha? jeg har en Icemat 2 Grönn fra för men det er mange som sier at icemat ikke er noe bra til lasermus. stemmer dette? isåfall hvilken musematte bör jeg velge? vil helst ha fra komplett.no Endret 3. oktober 2005 av larswey Lenke til kommentar
firkantspiker Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Vet ganske sikkert at min G5 ikke funker med min sorte icemat. Selv om det stod på pakka til g5-en at den ikke ville virke på klare glassflater burde den jo virke på matte... Litt irriterendes, men musa er god den... Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 shiiiiit....jeg har kjøpt icemat og bestilt copperhead =/ .... håper den funker på icemat... ...crap... Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 nå har jeg fått copperhead, og den funker fint på icemat =) Lenke til kommentar
Frodrik Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg lurer også veldig på hvilke musematter som egner seg til G5. Jeg har hørt at lasere har problemer på en del musematter, og er derfor i tvil om hvilken jeg skal kjøpe =/ Noen flere tips? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Tviler på at det skal være noe problem. Jeg har ikke lasermus.(mx510) Men, den funker på Icemat 2nd edition vertfall. Samme med G5 musen, som min bror har funker også helt fett. Lenke til kommentar
larswey Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Tviler på at det skal være noe problem. Jeg har ikke lasermus.(mx510) Men, den funker på Icemat 2nd edition vertfall. Samme med G5 musen, som min bror har funker også helt fett. tusen takk, jeg har nå mx518 som funker fett på icemat. men siden det er så mange som har hatt problemer med G5 så måtte jeg bare spörre Lenke til kommentar
speaker Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Skulle funke bra... Jeg har grønn icemat og mx518 men en kompis prøvde sin G5 på den og det funket ypperlig Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Har ingen problemer med min MX518 og Black ICEMAT 2. Edition. Men G5 er som sagt en lasermus og jeg har hørt at enkelte med MX1000 har hatt trøbbel med Icemat. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Lurer bare på en ting, hvorfor skriver dere hvilken farge dere har. "Grønn icemat og MX518." Skulle fargen egentlig ha noe å si ? Tenker på lyse og mørke farger. Eller, er det jeg som er helt på jordet her ? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Jeg har veldig lyst på G5 selv men bruker Icemat 2nd edition black og vil ikke kaste ut den. vil heller da kjøpe mx518 Men jeg har da ingen problemer med icemat og MX1000 som er en "lasermus" Edit: Det virker litt som om den fungerer med black men ikke white icemat. Om det ikke funker med matta mi får jeg bare bruke skrivepulten Endret 6. oktober 2005 av TrulZern Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 jeg har som sakt copperhead og black icemat 2nd, og de funker bedre enn noe annet jeg har prøvd Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Min G5 reagerer ikke på hvit Icemat 2nd edition. Lenke til kommentar
Equiox Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) *slettet* Endret 7. oktober 2005 av Equiox Lenke til kommentar
firkantspiker Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Men som sagt min sorte Icemat 2nd ed. virker ikke i det hele tatt med min G5 mus. Eller jo men da må jeg snu matta, men det er jo ikke holdbart... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 jeg har som sakt copperhead og black icemat 2nd, og de funker bedre enn noe annet jeg har prøvd Razer Copperhead er ingen lasermus. Jo. Lenke til kommentar
Equiox Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 jeg har som sakt copperhead og black icemat 2nd, og de funker bedre enn noe annet jeg har prøvd Razer Copperhead er ingen lasermus. Jo. Haha! Nå føler jeg meg dum :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå