babylon10 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Jeg har et skjermkort Saphire ATI Radeon 9000 AGP pro hvor viften er gåen Er det mulig å bytte ut med ny vifte og hvor får jeg kjøpt den Endret 7. oktober 2005 av babylon10 Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Vet ikke helt hvordan kortet ditt ser ut, men mitt 9000 Pro kan man jo bare montere en 40x40mm lita vifte. Vet dessverre ikke produsent på kortet. Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Om ikke garantien har gått ut så skal du få den erstatet der du kjøpte skjerm kortet. Om det ikke er noen garanti tid igjen så er det nok ikke værre enn å kjøpe en ny skjermkort vifte. Skriver du bare hvilken produsent du bruker så er det sikkert noen her som kan fortelle deg av egen erfaring om man lett kan bytte vifte på det kortet. Produsent vill si feks: Saphire ATI 9800 eller Powercooler ATI 9800 osv... Lenke til kommentar
babylon10 Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå