freimann Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Heisann. Har tenkt til og bygge meg "jukebox" i stua. Har en litt eldre pc jeg hadde tenkt og bruke. Putte i et lydkort og koble denne til Stereo'n. Noen som kan anbefale et lydkort som passer til dette og hvordan kabel jeg trenger. Eller om noen har en bedre måte og gjøre det på ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Pass på at PCen ikkje bråker, det beste hadde vært ein lydløs PC. Viftesus i stova er ikkje noko kjekt. Kor mykje har du tenkt å legge i dette? Kva skal du kople til av forsterkar og høgttalarar? Lenke til kommentar
freimann Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Er bare et vanlig anlegg. Tror jeg ga rundt 6000 for det. Er ikke så kresen på lyd så trenger ikke noe dyre greier Forsterkeren er Kenwood surround forsterker, høytalerne er B&W. Lenke til kommentar
macken Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Spør du meg, så ville jeg hatt en Laptop stående i stua istedenfor en stasjoner pc. Den tar mindre plass og bråker nesten ikke. Anngående kabel anntar jeg du kan bruke en kabel med 3,5mm jack i denne ene enden og 2phono kontakter i andre enden(hvit og rød) Lykke til Lenke til kommentar
nomore Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 En squeezebox er tingen, og nei, det er ikke noe du klemmer på! Det er en liten boks, som kobles til stereoanlegget enten analogt, eller digitalt. Du kan da enten legge musikk direkte innpå denne, eller streame fra en pc. Eventuellt også spille av nettradio. Med fjernkontroll! Kobles til nettverket/internett enten trådløst eller med kabel. Ler mer her, eller kjøp den her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå