Mafo Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ikke for den kresne Trenger du verken kamera eller MP3-spiller, og er lite villig til å punge ut for funksjoner som ikke blir brukt? Motorola har løsningen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jaggu husker jeg den tiden hvor man måtte slette én kontakt for å legge til en ny. Nå som vi har god plass, har iallefall jeg en tendens til å ha mange nummer som jeg egentlig ikke bruker lagret på telefonen. Det er likevel kjekt fordi du slipper å bestemme hvem du skal slette, og det er kjekt den ene gangen i året når du faktisk vil bruke det nummeret. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jøss, for et ras av billigmobiler det har vært i dag. Jeg lurer på om det kan ha noe med den 30$-konkurransen å gjøre. PS. Er det hintet noe om pris på disse? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hehe. Tipper at noen tenkte på meg når vi snakker om Motorola C118. Denne var sykt fristende. Så kan folk komme med designbombene sine. Dette er nok en telefon som vil virke i lang tid. Storfornøyd jeg, og tror at jeg blir nødt å investere i den. Så får vi se an prisen da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg