FalcoN200285 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 hvor får jeg kjøpt det billigste 4 ms skjerm? Lenke til kommentar
dessident Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Sjekk prisguiden på hw.no. Et tips til en 4ms skjerm er SyncMaster 730BF. Lenke til kommentar
Spar Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...30BF#Egenskaper Hva med denne ? skal ha den selv Lenke til kommentar
staljin Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Hei, Denne Spar fyren har anbefalt denne skjermen i 3 tråder nå, og linka i alle til Elkjøp hvor den koster "kun" 3255. Samme skjermen kan kjøpes hos shg for 2490 Staljin Endret 19. oktober 2005 av staljin Lenke til kommentar
Spar Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Hei, Denne Spar fyren har anbefalt denne skjermen i 3 tråder nå, og linka i alle til Elkjøp hvor den koster "kun" 3255. Samme skjermen kan kjøpes hos shg for 2490 Staljin 5030028[/snapback] Haha, ja seff reklamerer jeg for den, den er jo eid Men hva gjør du den dagen det er noe feil med skjermen? Hva veier den? Hvor mye blir det i porto fram og tilbake fra Oslo, og eventuelt der du bor? Hvor lang tid tar det på en sånn nettbutikk- LANG TID! det har jeg selv erfart... Med en lokal elkjøp (som det finnes nesten overalt) får du skjermen trygt hjem, uten portotillegg. Om det blir en hundrings mer på elkjøp, så har virkelig ikke det så mye å si, når du har noen som kan hjelpe deg rett ved siden av ! Endret 19. oktober 2005 av Spar Lenke til kommentar
staljin Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hei, Hvis det er slikt du vil ha det, så får det være ditt valg. Jeg på min side tenker, 500 spart etter at posten er betalt, da har jeg råd å sende skjermen i retur til Webshoper, og kjøpe en billig brukt CRT. Eller enda bedre. Beholde den CRT jeg alerede har, og spare 500. Jeg kan sende skjerm i retur i hvertfall 5 ganger og det spiller ikke så voldsomt stor rolle hvor lang tid tar det å få fikset på den siden jeg har en CRT til hverdags bruk. Det er litt verre med datamaskin, da kjøper jeg, som oftest, også lokalt. Hilsen Staljin Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Billigste 4 Ms 19" 17" 15" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå